يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۱
کد خبر: ۱۳۹۸۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸

معرفی کتاب «مبانی بنیادی موسیقی» در فرهنگسرای امید

سومین نشست کانون "آوای ماندگار" فرهنگسرای امید، کتاب «مبانی بنیادی موسیقی» را روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ با حضور اعضای کانون معرفی می‌شود.
معرفی کتاببه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کارگاه "آوای ماندگار" با هدف تکریم و توانمندسازی سالمندان و افزایش امید با حضور فرشاد فولادوند روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۰ به معرفی و بررسی کتاب «مبانی بنیادی موسیقی» اثر باربارا وارام، به ترجمه ایلیا بهارلوکه از سوی انتشارات سوره مهر» منتشر شده در فرهنگسرای امید می‌پردازد.
این کتاب، ماحصل تحقیقات «باربار وارام» برای ارائه روشی نوین در زمینه آموزش موسیقی پایه است و به‌خوبی می‌تواند هنرجویان را با مفاهیم موسیقی آشنا ‌کند. دروس هر بخش بسیار موجز و گویا هستند و این مسئله کمک شایانی به مدرسان جهت آموزش موسیقی به شاگردان خود می‌کند. حل مسائل و تمرین‌های ارائه‌شده در هر بخش از کتاب، ‌ می‌تواند شاخصی برای سنجش میزان درک مفاهیم ارائه شده و شناسایی نقاط قوت و ضعف هنرجو باشد.
کارگاه آموزشی «آواهای ماندگار» با تاکید بر شعار «هیچ گاه برای یادگیری و مشارکت اجتماعی دیر نیست، برای یک بازنشسته همه چیز تمام نشده و تازه ابتدای شکوفایی است» با حضور شهروندان بالای ۵۰ سال تهرانی برگزار می‌شود.
در این کارگاه استاد فرشاد فولادوند آموزش‌های مختلفی شامل نت شناسی، فن بیان، تکنیک، آواز گروهی، سلفژ، صداسازی و نحوه صحیح نفس گیری و کاربرد آن در موسیقی به اعضا ارائه می‌دهد.
علاقه‌مندان می‌توانند سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۰ به فرهنگسرای امید به نشانی میدان شهدا، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۰۳۸۴۲ تماس بگیرند.


نظر شما