يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۵
کد خبر: ۱۳۹۸۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲

هفتمین نشست «رویداد جامعه پرداز» در منطقه ۱۴

هفتمین نشست هم اندیشی گروه‌های مردمی و جهادی منطقه ۱۴ در راستای رویداد ملی جامعه پرداز، روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹ صبح در فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این نشست که با حضور جمعی از مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری و گروه‌های خیر جهادی برگزار می‌شود، به معرفی و شناسایی فعالیت‌های افراد و گروه‌ها و هم‌افزایی در موضوعاتی شامل: ازدواج، هویت زن، جمعیت، فرزند پروری و طلاق پرداخته می‌شود.
رویداد ملی جامعه‌پرداز در قالب برنامه ملی در سطح استان‌های مختلف کشور در حال برگزاری است و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت وزارت ورزش و بنیاد ملی خانواده بر آن شده است تا با شناسایی افراد و گروه های مردمی در سطح مناطق ۲۲گانه شهر تهران که فعالیت‌هایی در زمینه‌های مختلف حوزه خانواده دارند، بهره گیرد تا با به اشتراک گذاری فعالیت‌ها و تجربه‌های مربوطه به هم‌افزایی رسیده و فعالیت‌های مرتبط با این حوزه توسعه یابد.

برنامه اصلی رویداد «جامعه پرداز» شهر تهران در اواخر بهار با حضور گروه‌های شناسایی شده مناطق ۲۲ گانه برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب پارک گلزار مراجعه کنند و یا با شماره ۳۳۳۱۲۳۰۲ تماس بگیرند.

نظر شما