يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۷
کد خبر: ۱۳۹۹۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
با مشارکت کانون آوای جان

بزرگداشت حکیم خیام نیشابوری در خانه فرهنگ حورا برگزار می‌شود

خانه فرهنگ حورا با مشارکت کانون فرهنگی، ادبی و هنری آوای جان بزرگداشت حکیم خیام نیشابوری را پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌کند.
بزرگداشت حکیم خیام نیشابوری در خانه فرهنگ حورا برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، خانه فرهنگ حورا از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۳ ویژه‌برنامه بزرگداشت حکیم خیام نیشابوری را پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰ با مشارکت کانون فرهنگی، ادبی و هنری آوای جان ویژه بانوان برگزار می‌کند. 

در این برنامه که با حضور بانوان شاعر و هنرمند و دوستداران شعر و ادبیات برگزار می‌شود، دکتر سونیا فرهنگ پژوهشگر و استاد دانشگاه به عنوان سخنران و لاله نیکوسرشت به عنوان دبیر کانون آوای جان حضور خواهند داشت. 

در تقویم ملی ایران روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه به عنوان روز بزرگداشت حکیم عمر خیام نیشابوری شاعر، فیلسوف، ریاضیدان، منجم و طبیب مشهور ایرانی نامگذاری شده است. 

حضور بانوان در این نشست آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به بوستان بهشت مادران واقع در سیدخندان، خیابان جلفا، کوچه کاویان غربی مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن‌های ۲۲۸۹۰۸۹۹ و ۰۹۱۲۳۷۶۳۹۹۴ تماس بگیرید.
نظر شما