يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۸
کد خبر: ۱۳۹۹۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶

گرامی‌داشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در برنامه‌ی «آیات و نشانه‌ها»

کتابخانه علامه جعفری به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و گرامی‌داشت سراینده‌ی شاهنامه، برنامه‌ی آیات و نشانه‌ها را با حضور استاد محمدمهدی حکیم الهی، ویژه‌ی کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.
گرامی‌داشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در برنامه‌ی آیات و نشانه‌های کتابخانه علامه جعفریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلیفرهنگ و هنر؛ کتابخانه علامه جعفری به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و گرامی‌داشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، کارگاه قصه و کاردستی «آیات و نشانه‌ها» را با خوانش داستان مصور «گردآفرید» برای کودکان و نوجوانان، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح روز پنج‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌کند.

در برنامه‌ی «آیات و نشانه‌ها» که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان، با ایجاد فضایی آموزنده و همراه با خلاقیت برگزار می‌شود، ضمن خوانش قصه‌ی «گردآفرید»» بر اساس داستانی از شاهنامه فردوسی، ساخت کاردستی با هسته و دانه گیاهان توسط کارشناس برنامه، محمدمهدی حکیم الهی به کودکان آموزش داده می‌شود.

والدین علاقه‌مند برای حضور فرزندان خود در این برنامه، می‌توانند به نشانی بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان حسن‌آباد، کوچه چهارم، کتابخانه علامه جعفری مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۹۱۰۴۳ تماس بگیرند.

نظر شما