يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۹
کد خبر: ۱۴۰۰۵۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
رییس دانشگاه امیرکبیر مطرح کرد:

ضرورت انعکاس فعالیت‌های دانشگاه در رسانه‌ها

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: فعالیت‌های دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، بین‌المللی اگر به خوبی در رسانه‌ها و مراکز خبری منعکس نشود، بی‌ثمر می‌ماند و افرادی که نظارت یا قضاوت می‌کنند، اطلاعی از فعالیت‌ها نخواهند داشت.
ضرورت انعکاس فعالیت‌های دانشگاه در رسانه‌ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، علیرضا رهایی در مراسم تقدیر از کارکنان روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر انعکاس نظر مردم از دانشگاه را ضروری دانست و افزود: باید بدانیم مردم از این دانشگاه به عنوان بخشی از جامعه مهندسی چه انتظاری دارند. یک موضوع نیز در مورد همکاران ما در دانشگاه وجود دارد. باید نظام پایشی راه اندازی کنیم، بررسی شود، اگر تصمیمی گرفته شد در بدنه کارکنان، دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه چه برداشتی از این تصمیم وجود دارد. بنابراین باید هم نظرهای بدنه دانشگاه و هم مردم را جویا شد.

وی یادآور شد: می توانیم با راه اندازی سیستم ارتباطی بین خانواده های دانشجویان، ارتباط دانشگاه با مردم را از بین خانواده ها برقرار کنیم که این ارتباط می تواند از ارسال پیامک های تبریک تا انجام مصاحبه ها و دریافت نظرسنجی از آنها در خصوص موضوعات مختلف شکل بگیرد.

ضرورت انعکاس فعالیت‌های دانشگاه در رسانه‌ها


رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر ضرورت اصلاح و نو شدن پوسته (ظاهر کلی) دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد و افزود: اگر امروزه کل پوسته دانشگاه را نگاه کنیم مشاهده خواهیم کرد، برخی تصاویر به بیش از ۳۰ سال پیش متعلق است. بنابراین تصاویر و پوسته‌ها کلی را می توانند با نظر سنجی از دانشجویان تغییر داد تا شور و شوق در بدنه دانشگاه و بیرون از آن شکل می گیرد.

مشاور رییس و مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم با بیان اینکه نقش موثر حوزه عمومی امروزه در کسب موفقیت‌ها قابل کتمان نیست، گفت: بخش ها و واحدهای روابط عمومی دانشگاه می تواند در سطح جامعه و بیرون از چهاردیواری دانشگاه در عرصه های مختلف صنعتی، اقتصادی و فناوری ظرفیت سازی های عمومی شکل دهد. همچنین بخش روابط عمومی می تواند کمک زیادی به دانشگاه کند تا روندی که دانشگاه صنعتی امیرکبیر از لحاظ توسعه ای و تعاونی در پیش گرفته، به خوبی پیش ببرد.

براساس اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، احمدرضا رحیمی کلاریجانی تصریح کرد: بخش‌ها و واحدهای روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر می تواند در سطح جامعه و بیرون از چهاردیواری دانشگاه در عرصه های مختلف صنعتی، اقتصادی و فناوری ظرفیت سازی‌های عمومی شکل دهد.
منبع: ایرنا
نظر شما