شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۴۰۱۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵

مستند «قلب تهران، خانه سلطان بیگم» در خانه موزه شریعتی نقد و بررسی می‌شود

نمایش، نقد و بررسی مستند داستانی «قلب تهران، خانه سلطان بیگم» شنبه ۵ خردادماه در خانه موزه شریعتی برگزار می‌شود.
مستندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایش، نقد و بررسی مستند داستانی «قلب تهران، خانه سلطان بیگم» با حضور سیدمحمدرضا فهمیزی (کارگردان) و محسن سیلمانی فاخر (منتقد) به همت کانون کافمان فرهنگسرای سرو، شنبه ۵ خردادماه، ساعت ۱۱ در خانه موزه شریعتی برگزار می‌شود.
این فیلم داستان یک دختر دانشجوی رشته مرمت را روایت می‌کند که برای پروژه عملی یکی از درس‌های دانشگاهی خود، این خانه را برای تحقیق و مطالعه انتخاب می‌کند و از این راه، بیننده با تاریخچه این خانه قدیمی قاجاری از زبان آخرین کسانی که در این خانه زندگی کرده‌اند، همسایگان قدیمی و کارشناسان و تهران شناسانی همچون استاد عبدالله انوار و نیز مرمت‌گران این ساختمان آشنا می‌شوند.

مستند «قلب تهران؛ خانه سلطان بیگم» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا فهمیزی و تهیه‌کنندگی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ و فرهنگسرای عترت تدوین شده است. 

دیگر عوامل این مستند عبارتند از نویسنده و کارگردان محمدرضا فهمیزی؛ بازیگر روناک زمانی؛ تصویربردار عماد عبدالحی؛ تدوین زیبا کرمعلی؛ طراح صحنه و لباس: ماهناز نیاسان ؛دستیار کارگردان مهناز رجبی و مصطفی ساجدی دستیار تصویر بردار خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به خانه موزه دکترعلی شریعتی واقع در خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی غربی، کوچه نادر، شماره ۹ مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۴۶۵۵۶۵ تماس بگیرند.


نظر شما