شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۴۰۱۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸

معرفی کتاب «سید محرومین» در باشگاه بچه کتابخون‌ها

کتاب «سید محرومین»؛ نکات و خاطراتی از رئیس جمهور شهید؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در باشگاه کتابخوانی بچه کتابخونها معرفی شد.
معرفی کتاب «سید محرومین» در باشگاه بچه کتابخون‌هابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ به مناسبت شهادت رئیس جمهور محترم؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی‌اش، کتاب «سید محرومین»؛ در باشگاه کتابخوانی بچه کتابخونها معرفی شد.

«سید محرومین» به قلم مجموعه‌ای از نویسندگان، خاطرات و نکات مدیریتی از زندگی کاری دکتر سیدابراهیم رئیسی در سازمان بازرسی، ریاست جمهوری و ... است. ناشر این اثر اندیشکده راهبردی سعداء است.

این اندیشکده با تحقیق و بررسی مطالب منتشر شده از زندگی دکتر رئیسی موفق شد تا خاطرات او را در قالب یک کتاب گردآوری کند. کسی که در طول سه سال ریاست جمهوری‌اش جز به خدمت به مردم برای رضای خداوند مشغول نشد. 

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
«تازه انقلاب شده بود و اقتصاد کشور رونق لازم را نداشت. عده‌ای هم از روستاها به شهرها آمده بودند و به دنبال کار بودند. پیاده‌روهای اصلی کرج پر شده بود از دست‌فروش‌هایی که عبور و مرور مردم را با مشکل رو به رو کرده بودند. سید ابراهیم این گره را باز کرد، اما نه با دندان، بلکه با دست! دستور داد، جایی را برای دست فروش‌ها پیدا کنند تا به آنجا منتقل شوند. با این کار هم زندگی و رفت و آمد مردم راحت شد، هم دست‌فروش‌های مستضعف از کار بیکار نشدند. آن روزها امام به مسئولین سفارش کرده بود که اینها ولی‌نعمتان انقلاب هستند.»

این کتاب، سی و نهمین کتابی است که در این باشگاه معرفی شده است. 
«هر هفته یک کتاب»، برنامه‌ای است که از اوایل سال گذشته آغاز و با هدف معرفی کتاب‌های مفید و با  تخفیف ویژه ارائه شده است. 
تا کنون، بیش از ۲۷ هزار نوجوان در این باشگاه ثبت نام نموده و از برنامه‌های دورهمی، مسابقه کتابخوانی، اردوهای کتاب‌محور و ... بهره‌مند شده‌اند.

نوجوانان مقاطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوم می‌توانند با ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷ لینک ثبت‌نام باشگاه را دریافت کرده و با تکمیل مشخصات خود و دریافت کارت عضویت (به‌صورت دیجیتال)، از سایت bk.farhangsara.ir از خدمات و تسهیلات ویژه این باشگاه استفاده کنند.

نظر شما