يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۶
کد خبر: ۱۴۰۱۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌کند

نقد و بررسی کتاب «عادت‌های اتمی» در پانزدهمین نشست «اهل کتاب»

پانزدهمین نشست «اهل کتاب» دوشنبه هفتم خردادماه با معرفی و نقد و بررسی کتاب «عادت‌های اتمی» در کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌شود.
نقد و بررسی کتاب «عادت‌های اتمی» در پانزدهمین نشست «اهل کتاب»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پانزدهمین نشست «اهل کتاب» دوشنبه هفتم خردادماه ساعت ۱۶ با معرفی و نقد و بررسی کتاب «عادت‌های اتمی» نوشته جیمز کلیر در کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌شود.

در این نشست حوریه حافظیان نویسنده و عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به عنوان دبیر حضور خواهد داشت و مهدی پازوکی و علی متولی‌زاده اردکانی استادان دانشگاه به عنوان کارشناسان نشست، به همراه علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به بحث و تبادل نظر درباره این کتاب می‌پردازند.

کتاب «عادت‌های اتمی» نوشته جیمز کلیر و ترجمه هادی بهمنی با موضوع توسعه مهارت‌های فردی نوشته شده و به خواننده می‌آموزد که چگونه با شناخت عادت‌های کوچک و مدیریت آنها، هر روز یک درصد بهتر شویم.

علاقه‌مندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند به خیابان دستگردی، خیابان تبریزیان، خیابان نامی، کتابخانه داوودیه مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۹۰۵۹۵۹ تماس بگیرند.
نظر شما