يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۹
کد خبر: ۱۴۰۲۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳

«خانم قُدا گول نخوریا» در نمایش تابستانه‌ی تماشاخونه‌ی کودک فرهنگسرای فردوس

نمایش شاد و مفرح «خانم قدیا گول نخوریا» به نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانی میثم میثاقی و حسین خمسه، در سالن تماشاخونه فرهنگسرای فردوس برای کودکان اجرا می‌شود.

«خانم قُدا گول نخوریا» در نمایش تابستانه‌ی تماشاخونه‌ی کودک فرهنگسرای فردوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش کودک «خانم قدا گول نخوریا»، به کارگردانی مشترک میثم میثاقی و حسین خمسه، از دوم مرداد، ‌به مدت یک ماه، روزهای دو‌شنبه تا جمعه از ساعت ۱۷ در تماشاخونه فرهنگسرای فردوس به روی صحنه می‌رود.

نمایش کودک «خانم قدا گول نخوریا»، نوشته‌ی ماندانا عبقری و با کارگردانی میثم میثاقی و حسین خمسه است که با هدف ایجاد فضای شاد و مفرّح برای کودکان و والدین آنان به روی صحنه می‌رود. در خلاصه نمایش آمده است که: شغالی قصد دارد با حیله وارد خانه مرغ و خروس بشود و جوجه‌های آنها را بخورد؛ اما به کمک تماشاچیان، نقشه شغال نقش بر آب می‌شود و ... .

حسین خمسه، مطهره قدسی، شایان میرمحمدی و میثم میثاقی، بازیگران نمایش «خانم قدا گول نخوریا» می‌باشند و تماشای آن برای کودکان ۳ تا ۱۲سال به همراه خانواده‌ها مناسب است.

«خانم قدا گول نخوریا» تا دوم شهریور، روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۷ برای عموم و صبح‌ها ویژۀ مدارس و مهدکودکها به روی صحنه برده خواهد شد.

والدین محترم برای تهیۀ بلیط می‌توانند با مراجعه به نشانی فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس یا از طریق تارنمای تیوال اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، یا رزرو و هماهنگی اجرای ویژه با تلفنهای 09363336368 یا 44081039 تماس بگیرید.

نظر شما