يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۰
کد خبر: ۱۴۰۲۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰

نمایش «پادرا و گنده ها» در فرهنگسرای خانواده به روی صحنه می‌رود

نمایش شاد و موزیکال «پادرا و گنده ها» ویژه کودکان به نویسندگی علیرضا دهقانی و کارگردانی ماندانا عبقری در فرهنگسرای خانواده به روی صحنه می‌رود.

نمایش «پادرا و گنده ها» در فرهنگسرای خانواده به روی صحنه می رودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این نمایش داستان پادرا پسرکی کوچک، تمام وقت مشغول بازی های کامپیوتری است و با خانواده و دوستانش وقت نمی گذراند، مادربزرگ او که زنی شاد و سرشار از انرژی است تصمیم می گیرد تا شادی و خوشحالی را به وسیله بازی به خانه برگرداند او گنده‌ها را برای بازی دعوت می کند، آنها درخت افرا، چراغ راهنمایی و شیر آتش‌نشانی هستند، مادر بزرگ همراه دوستان خیالی با پادرا و پدر و مادرش و حتی بچه‌های تماشاگر حاضر در تئاتر بازی می کند تا شادی و هیجان را دوباره به خانه پادرا بازگرداند.

نمایش پادرا و گنده ها نمایشی مشارکتی است و کودکان تماشاگر همراه با کاراکترهای نمایش بازی می کنند و در این روند مادران و پدران نیز همراه کودکان تجربه بازی های دسته جمعی کودکانه را تکرار می کنند.

نمایش شاد و موزیکال «پادرا و گنده ها» این نمایش در چهاردهمین جشنواره تئاتر مهر دزفول برنده جایزه نمایشنامه نویسی شد.

ماندانا عبقری، علی پرویز، لیلا احمدی، امیرحسین امانی، نرگس مروتی، یاسمن رحیمی و علی همت منش بازیگران این نمایش هستند.

نمایش «پادرا و گنده ها» تا 9 شهریورماه ساعت 19 در سالن نمایش فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق میزبان تماشاگران است.

علاقه مندان برای رزو بلیت می توانند با شماره 09333472700 تماس بگیرند و یا از سایت تیوال اقدام به تهیه بلیت کنند.

نظر شما