يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۷
کد خبر: ۱۴۰۲۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲

«زَهاز»؛ فریاد رنگ در نمایشگاه گروهی نقاشی نگارخانه پردیسان فردوس

نمایشگاه گروهی نقاشی «زهاز» با حضور آثار شش هنرمند، در نگارخانۀ پردیسان فردوس برگزار می‌شود.

«زَهاز»؛ فریاد رنگ در نمایشگاه گروهی نقاشی نگارخانه پردیسان فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایشگاه گروهی نقاشی «زهاز» با ارائه‌ی آثار شش نفر از هنرمندان این رشته، روز شنبه، ششم مرداد از ساعت ۱۶ تا ۱۹، در نگارخانۀ پردیسان فرهنگسرای فردوس افتتاح خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در نمایشگاه گروهی نقاشی زهاز که با هدف حمایت و شناساندن هنرجویان مستعد و برتر به جامعه‌ی هنری کشور و ایجاد پل ارتباطی بین هنر و جامعه با نگرشهای گوناگون برگزار می‌شود، آثار نقاشی شش نفر از هنرمندان که با استفاده از فرمها و رنگ‌ها و تکنیکهای خاص به خلق اثر پرداخته‌اند، در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در نمایشگاه گروهی زهاز، آثار حسین سبقتی، سید حسین قائم‌مقامی، رومینا قاسمی، مرضیه ملکی، شایان سطوتی و الینا عامری، از دانش‌آموختگان کارشناسی رشته تخصصی نقاشی، با به تصویر کشیدن ایده‌ها ، احساسات و دیدگاههای منحصر به فرد و تلفیق هنر مدرن و نگارگری ایرانی که تفهیم تضاد فرهنگی غرب و شرق و ارتباط فرهنگی میان آن دو و اصالت ایران و ایرانی را نشان می‌دهد، ارائه می‌شود.

«زهاز» به معنی بانگ فریاد، ندای درونی هنرمند است که قصد انتقال احساسات خود را به عموم مردم دارد. این نمایشگاه تا ۱۲مرداد، از ساعت ۱۰ تا ۱۷ میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانۀ پردیسان، واقع در: فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44000203 تماس بگیرید.

نظر شما