سه‌شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۴۰۴۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶

هنرمند خردسال خانه فرهنگ بهشت برنده فستیوال نقاشی بین‌المللی کودکان در ژاپن شد

هنرمند خردسال ایرانی برنده سی و یکمین فستیوال نقاشی بین‌المللی کودکان در ژاپن شد.
هنرمند خردسال خانه فرهنگ بهشت برنده فستیوال نقاشی بین‌المللی کودکان در ژاپن شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ ماهور قدیم خانی هنرآموز نقاشی خانه فرهنگ بهشت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران موفق شد لوح افتخار و جایزه سی و یکمین فستیوال بین‌المللی نقاشی کودکان را از هیکاری ژاپن دریافت کند.

به گفته پروانه جوینده، مربی ماهور، نقاشی خلاقانه و آزاد و برخورداری از قوه تخیل برای بروز احساسات در نقاشی با آزادی بیان در پیاده کردن تکنیک‌های مورد آموزش مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که این نقاشی را حائز دریافت رتبه قرار داده است.

مصطفی اوشانی مدیر خانه فرهنگ بهشت نیز در این خصوص گفت: شاگردان دیگری از این مربی در سال‌های گذشته مدال‌های بین‌المللی نقاشی را دریافت کرده‌اند که نشانگر سطح بالای آموزشی مراکز سازمان و آشنایی با شاخص‌های بین‌المللی در حوزه نقاشی کودکان است. این شاخص‌ها و معیارها در آموزش کودکان در ایران مورد توجه قرار گرفته و در کلاس‌های نقاشی سازمان به هنر آموزان منتقل می‌شود.

همچنین آقای فتح‌الله فروغی دبیر انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان نیز با اهدای لوح تقدیر از این هنرمند خردسال بابت کسب رتبه تقدیر و تشکر نمود. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۳۳۲۲۲۱۰ تماس بگیرند.
نظر شما