سه‌شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۴۰۴۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود

شانزدهمین دورهمی بچه کتابخون‌ها با عنوان «زندگی بالا و پایین داره»

شانزدهمین دورهمی بچه کتابخون‌ها با عنوان «زندگی بالا و پایین داره» با محور محتوایی «در مواجهه با مشکلات زندگی چه می‌کنیم؟!» از ۱۳ تا ۱۸ مرداد در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.
شانزدهمین دورهمی بچه کتابخون‌ها با عنوان «زندگی بالا و پایین داره»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ شانزدهمین دورهمی بچه کتابخون‌ها با محوریت «چالش‌خوانی و مواجهه با چالش انتخاب رشته،
انتخاب شغل، چالش تصمیم‌گیر‌ی‌های سخت و سرنوشت ساز و اتفاقاتی همچون بیماری خانواده، ترس، بی‌پولی و ... و موضوع چگونه با مطالعه دانش کافی برای مواجهه با چالش پیش آمده رابه دست بیاوریم؟» میزبان نوجونان کتابخوان شهر تهران است.

در این نشست‌ها کتاب‌هایی همچون: «سختون، نوشته ناصر ایرانی از انتشارات شهر قلم»، «آرزوهای کوچک، نوشته کارن هس و ترجمه پروین علی پور از انتشارات کتاب چ»، «اردوگاه زمستانی، نوشته کرک پاتریک هیل از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان»، «هفت تا هفت تا نوشته هالی گلدبرگ اسلون و ترجمه آرزو احمی از انتشارات پیدایش» و «چه‌جوری تا همیشه زنده باشی، نوشته سالی نیکولز و ترجمه الهه مرادی و میاد بابانژاد از انتشارات پیدایش» توسط نوجوانان خوانش می‌شود و سپس با حضور تسهیلگر کتاب، به بحث و بررسی پیرامون موضوع نشست می‌پردازند.

نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این نشست‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه کنند.


نظر شما