شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۹
کد خبر: ۳۷۳۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۷
نمايشگاه عکس «دفاع ياس‌ها» به مناسبت ايام شهادت حضرت فاطمه(س) در نگارخانه مهر فرهنگسراي انقلاب اسلامي فردا 14 ارديبهشت با حضور رئيس انجمن عکاسان دفاع مقدس افتتاح مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي انقلاب اسلامي، مهدي فروتن، رئيس فرهنگسرا درباره اين نمايشگاه گفت: نمايشگاه «دفاع ياس‌ها» که به مناسبت ايام فاطميه برگزار مي‌شود، 40 عکس از حضور زنان ايراني در عرصه‌هاي گوناگون دفاع مقدس و دوران پس از جنگ را به تصوير مي‌کشد تا نشاني از حضور فاطمه گونه زنان ايراني در دفاع از حريم ولايت در قرن حاضر ارائه دهد.

وي افزود: اگر ملت ايران در دوران هشت سال دفاع مقدس نه تنها يک وجب از خاک که يک ذره از غيرت و شرف خود را از دست نداد، به برکت نقش آفريني زناني بود که صبورانه پايمردي و ايستادگي کردند. گراميداشت تلاش اين عزيزان نگاهي دوباره به اين باور است که زنان اين سرزمين غم‌هاي سنگيني را تاب آورده‌اند و حوادث بزرگ تاريخ را به بار نشانده‌اند.

فروتن با اعلام اينکه اين نمايشگاه با همکاري انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس برگزار مي شود، افزود: در افتتاحيه اين نمايشگاه محمدحسن حيدري، رئيس انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و برخي بانوان فعال در عرصه دفاع مقدس حضور دارند.

اين نمايشگاه تا بيست و سوم ارديبهشت به کار خود ادامه مي‌دهد. اين فرهنگسرا در بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع خيابان کميل شرقي واقع شده است. براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد با شماره هاي 55419057 تا 9 تماس بگيريد.

نظر شما