يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۶
کد خبر: ۴۱۰۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۸
معاون خدمات شهري شهرداري تهران، با قدرداني از تلاش‌هاي محمدرضا حاجي‌بيگي مدير عامل پيشين سازمان آتش نشاني و معرفي سيد‌رضا خوشزاد مدير عامل جديد اين سازمان تصريح‌کرد: بهره‌گيري از توانمندي و قابليت‌هاي مديران موفق و تحول‌گرا از جمله هدف‌هاي مديريت شهري به ويژه شهردار تهران است.

به گزارش  «شهر» به نقل از پايگاه خبري 125،  حسين كلخوراني معاون خدمات شهري شهردار تهران در مراسم معارفه و توديع مديران عامل جديد و قديم سازمان آتش نشاني که امروز برگزار شد با بيان اين مطلب افزود: در چند سال اخير سازمان آتش نشاني به عنوان خط مقدم و نمادي از مديريت شهري در عرصه خدمت به مردم تلاش فراواني داشته است که رضايت شهروندان از خدمت رساني اين سازمان نشانگر تحول جدي است که در سال هاي اخير در ابعاد مختلف در اين سازمان صورت گرفته است.

 

کلخوراني با قدرداني از تلاش‌هاي محمدرضا حاجي‌بيگي مدير عامل پيشين سازمان آتش نشاني و معرفي سيد‌رضا خوشزاد مدير عامل جديد اين سازمان تصريح‌کرد: بهره‌گيري از توانمندي و قابليت‌هاي مديران موفق و تحول‌گرا از جمله هدف‌هاي مديريت شهري به ويژه شهردار تهران است.

 

او ضمن قدرداني از زحمات و اقدامات حاجي‌بيگي گفت: وي در سازمان آتش‌نشاني منشاء تحول و دگرگوني‌هاي مثبتي شدند که در اين سال‌ها شاهد آن بوده‌ايم.

 

معاون خدمات شهري شهرداري تهران با تاکيد بر لزوم توجه هر چه بيشتر به جديت و پشتکار، تعصب سازماني و نظم در مديريت سازمان آتش نشاني، اين عوامل را از مهمترين شاخص هاي پيشرفت و موفقيت خواند.

 

کلخوراني افزود: بهره‌مندي از تجهيزات پيشرفته، آموزش‌هاي استاندارد و وجود کارکنان خدوم و پرتلاش واقعيت‌هايي است که در سال هاي اخير در اين سازمان وجود داشته و متاثر از مديريت کلاني است که در شهرداري تهران اعمال مي‌شود.

 

معاون خدمات شهري شهردار تهران با بيان اين که يکي از علت هاي جا‌به‌جايي مديران توليد فکر جديد و گسترش انديشه‌هاي نوين است، افزود: موفقيت هايي که در 5 سال گذشته در سازمان آتش نشاني بدست آمده نتيجه همکاري، تعامل و تلاش همه جانبه توانمندي کارکنان و مديران بوده است و چنين سازماني با اين کيفيت و کميت و مسئوليت سنگيني که بر عهده دارد نيازمند توجه همه جانبه است.

 

او در ادامه بر ضرورت توجه هر چه بيشتر به توسعه و آموزش در سازمان آتش نشاني و کارکنان آن به ويژه آتش نشانان تاکيد و ابراز اميدواري کرد که در مديريت جديد نيز اين موارد همچنان ادامه يابد.

 

کلخوراني تصريح کرد: توجه به رفاه کارکنان در سازماني همانند آتش نشاني يک اصل است که بسيار اهميت دارد و بايد به شکلي جدي و سازمان يافته ادامه يابد زيرا بزرگترين سرمايه در همه عرصه ها نيروي انساني است که مي‌تواند پايه گذار موفقيت باشد.

 

بنابراين گزارش در اين مراسم محمدرضا حاجي‌بيگي مديرعامل پيشين سازمان آتش‌نشاني تهران با اشاره به پيشرفت‌هاي اين سازمان در ارائه خدمت به شهروندان تاکيد کرد: آنچه که به دست آمد نتيجه تلاش‌هاي همه کارکنان سازمان به ويژه آتش‌نشانان است.

 

او سازمان آتش‌نشاني تهران را سازماني پويا خواند که در آن جانفشاني و گذشت و روحيه ايثار سرلوحه کارها است که ارزش معنوي خاص خود را دارد و به همين دليل بيمه و مشمول لطف خداوند است.


حاجي‌‌بيگي با ارايه گزارش کوتاهي از اقدامات و عملکرد سازمان آتش‌نشاني تهران در 5 سال گذشته در زمينه‌هاي توسعه، آموزش و رفاه کارکنان و اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي انجام گرفته براي آينده اين سازمان گفت: هدف ما اين بوده و هست که با همه وجود و امکانات به شهروندان فهيم خدمت کنيم و آنچه که تدبير شد و به اجرا درآمد در همين راستا بود.

 

حاجي‌بيگي همچنين با قدرداني از همکاري و تعامل و تلاش مديران و کارکنان سازمان آتش نشاني تهران تصريح کرد: اين سازمان پويا و جوان است که آينده درخشاني دارد و بايد بيش از اين به آن توجه کرد.

 

در اين مراسم رضا خوشزاد مديرعامل جديد سازمان آتش نشاني تهران نيز در سخنان کوتاه خود هدف اين سازمان را در ارائه خدمت به شهروندان و حفاظت از جان و مال آنها بسيار عالي و ارزشمند توصيف و عملکرد سازمان آتش نشاني و مديريت آن را در 5 سال اخير مثبت ارزيابي کرد.

 

او با تاکيد بر اين نکته که سرمايه انساني از ارزش والايي برخوردار است گفت: هيچ چيز نمي‌تواند جاي سرمايه انساني را پر کند زيرا اين انسان ها هستند که مي توانند تغيير را ايجاد کنند آن هم بر اساس احساس و باور خود و نه تجهيزات.

 

خوشزاد خاطرنشان كرد:که من همه چيز را سفيد مي‌بينم و اصل را بر اين مي‌گذارم که همه مي توانند به بهترين وجه ممکن خدمت کنند.

 

او با اشاره به اين که به تخصص بسيار حساس است، افزود: به کارگيري نيروها در مسئوليت ها و سمت‌هايي که شايسته آن هستند بسيار مهم است.

 

او با اشاره به اينکه سعي مي‌کنم ادامه دهنده راه  حاجي بيگي باشم و از نقطه نظرات دوستان استفاده کنم، گفت: خدمت رساني در هيچ مجموعه‌اي از شهرداري به اندازه کاري که شما انجام مي‌دهيد يعني نجات جان و مال مردم و امدادرساني به شهروندان اهميت ندارد.

 

او با اشاره به خدمات شهرداري تهران در طول مدت شهرداري دکتر قاليباف ابزار اميدواري کرد که به اهداف وي در زمينه تامين ايمني هر چه بيشتر شهروندان تهراني جامعه عمل بپوشاند.

 

در پايان اين مراسم کلخوراني به حاجي بيگي لوح سپاس شهردار تهران و به خوشزاد حکم انتصاب وي را که به امضاي دکتر قاليباف شهردار تهران رسيده است اعطا کرد.

 

مسئوليت فرماندهي در دوران دفاع مقدس، مسئوليت فرماندهي در نيروي انتظامي، عضويت در هيات علمي دانشگاه هاي مختلف، رياست اداره آگاهي تهران بزرگ و رياست دانشکده علوم جنايي نيروي انتظامي از مسئوليت ها و سمت هاي مديريتي سيد رضا خوشزاد است که با حکم شهردار تهران به سمت مدير عامل سازمان آتش نشاني تهران منصوب شده است.

 

نظر شما