شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۶
کد خبر: ۸۰۵۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
سید سبحان حسینی حیدرآبادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
سید سبحان حسینی حیدرآبادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم گرگان در دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام توهین‌آمیز نشریه شارلی ابدو عنوان کرد: در هر قلبی اگر نوری از معرفت موجود باشد، توهین به خاتم پیامبران را تاب نمی‌آورد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید سبحان حسینی حیدر آبادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم گرگان در دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی در واکنش به به کاریکاتور نشریه فرانسوی و توهین به پیامبر اسلام گفت: این اتفاق تحت هر شرایط و با هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد محکوم است. در هر قلبی اگر نوری از معرفت موجود باشد، توهین به خاتم پیامبران را تاب نمی‌آورد.
  
وی در ادامه ضمن تقبیح جنایات تروریستی فرانسه گفت: ما نباید بگذاریم که از اسلام و مسلمین چهره‌ای خشن منتشر شود؛ نباید بگذاریم که دامنه هجمه‌ها و هتک حرمت به مسلمانان افزایش یابد. راه حل مواجه با این قبیل اتفاقات گفتگو و بیان ناراحتی از مراجع قانونی است. 
سید سبحان حسینی حیدر آبادی در پایان عنوان کرد: پیروان هیچ یک از آیین‌های مقدس و الهی این هتک حرمت‌ها را تایید نمی‌کنند. همزیستی مسالمت آمیز میان ادیان مهم‌ترین اقدام راهگشا است.

مطالب مرتبط
نظر شما