پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۹
کد خبر: ۸۰۵۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
پیامبر ما پیامبر تمام خوبی های عالم است. پیام‌آور مهر و مهربانی است و یکی از دوست داشتنی‌ترین موجوداتی است که خدا خلق کرده و من نمی‌دانم چگونه این کاریکاتوریست ها به خود اجازه داده‌اند که چنین کاری با او بکنند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اصغر کفشچیان مقدم، هنرمند نقاش درباره اتفاقات فرانسه و در مورد اهانت مجله فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: حرکت این  به اصطلاح هنرمندان فرانسوی به شدت محکوم است. توهین به پیامبری که وجودش مهربانی است، بسیار نکوهیده است.

وی اظهارداشت: این افراد این کار را با اغراض سیاسی کرده‌اند. این اتفاق در فرانسه رخ داده، کشوری که روسای سیاسی آن ادعای آزادی و دموکراسی دارند، اما هیچ بویی از انسانیت، حقوق بشر و دموکراسی نبرده‌اند.

وی ادامه داد: پیامبر ما پیامبر تمام خوبی های عالم است. پیام‌آور مهر و مهربانی است و یکی از دوست داشتنی‌ترین موجوداتی است که خدا خلق کرده و من نمی‌دانم چگونه این کاریکاتوریست ها به خود اجازه داده‌اند که چنین کاری با او بکنند.

این هنرمند نقاش بیان کرد: اسلام دینی نیست که ستیزه‌جو باشد و تصویری که از اسلام در دنیا ارائه می‌دهند نیز متانسب با امیال سیاسی غربی‌هاست.

وی با نامتاسب خواندن اعمالی کسانی که خود را «داعش» می‌نامند ، گفت: اسلام دین مهربانی است و این افراد هیچ ربطی به اسلام ندارند و کسی نباید اعمال آنها را با دینی که از صدر تا ذیل آن مهربانی است همسان کرد. من به هیچ عنوان کاری که کاریکاتوریست های فرانسوی کردند را قبول ندارم و به شدت هم آن را محکوم می کنم ولی با خشونت نیز مخالفم. 

مطالب مرتبط
نظر شما