يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۳۹۳۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
همزمان با روز ملی خلیج فارس، نمایشگاه و نشست‌های تخصصی «بزرگداشت روز ملی خلیج فارس» از سوی سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با مشارکت فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
نمایشگاه و نشست‌های تخصصی «بزرگداشت روز ملی خلیج فارس» در فرهنگسرای اندیشه
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، این رویداد در روز ۱۰ اردیبهشت‌ماه، در دو بخشِ «نشست‌های تخصصی» و «ایستگاه‌های نمایشگاهی» از ساعت ۹ تا ۱۶ برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه از ساعت ۹ با حضور و سخنرانی مقامات لشگری و کشوری در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای اندیشه آغاز می‌شود و پس از اجرای  برنامه‌های هنری و ترکیبی با محوریت این روز، پنل‌های تخصصی آغاز به کار می‌کنند.

محورهای نشست‌ها، با عناوین «جزایر ایرانی خلیج فارس»، «مطالعات و نقشه‌های تاریخی خلیج فارس» و «انتقال آب از خلیج فارس به ایران مرکزی» با  حضور سخنرانانی همچون سحاب، موسوی خوانساری و عباس مجتهدی، ارائه خواهد شد.

دیگر پنل تخصصی این رویداد، باستان‌شناسی خلیج فارس است که از ساعت  ۱۳ تا ۱۶ ادامه خواهد داشت و کارشناسانی از پژوهشگاه وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، حضور خواهند داشت.

 در بخش نمایشگاهی ۲۵ غرفه از نیروی دریایی سپاه و ارتش، سازمان جغرافیایی و... ادوات کشتیرانی، اطلس‌ها، نقشه‌ها و مواردی از این دست را از ساعت ۹ تا ۱۵ در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار داده خواهد شد.

 اجرای موسیقی محلی، ورک‌شاپ نقاشی، اجرای نقاشی متری، ایستگاه ورزشی، ایستگاه رادیو و نقاشی کودکان  از دیگر  بخش‌های نمایشگاهی است
نظر شما