جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۱۳۷۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

فرهنگسرای اندیشه مجموعه کلیپ‌های «افول آمریکا» را منتشر کرد/ بازخوانی بیانات رهبر انقلاب

جدیدترین قسمت از ویژه‌نامه تصویری و اندیشه‌ای «رادیو اندیشه» با موضوع افول آمریکا منتشر شده است.
فرهنگسرای اندیشه مجموعه کلیپ‌های «افول آمریکا» را منتشر کرد/ بازخوانی بیانات رهبر انقلاببه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، رادیو اندیشه ویژه نامه جدید فرهنگسرای اندیشه با رویکرد اندیشه‌ورزی است. این ویژه نامه تصویری سراغ موضوعات روز سیاسی، مذهبی، اجتماعی و ... رفته و چهره‌‌های برجسته‌ کشور در آن به بررسی موضوعات مختلف می‌پردازند.
فرهنگسرای اندیشه در جدیدترین قسمت از رادیو اندیشه به موضوع افول آمریکا پرداخته و مجموعه کلیپ‌هایی در این خصوص تولید و منتشر کرده است. این مجموعه با بهره‌گیری از منویات رهبر معظم انقلاب، حقایقی درباره افول آمریکا را بیان و روشنگری کرده است.
در بخشی از رادیو اندیشه، بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان و دانش‌آموزان در آبان ماه 1397 درباره افول آمریکا بازخوانی شده است.
رهبر معظم انقلاب چنین می‌فرمایند:
«آن کسانی که گرایش به این دارند که برویم با آمریکایی‌ها سازش کنیم، بی‌خودی نقشه‌ بی‌اساس و بی‌پایه می‌کشند؛ آمریکا رو به افول است. عوامل افول آمریکا هم مربوط به امروز و دیروز نیست که حالا یکی بخواهد بیاید علاجش کند؛ مربوط به طول تاریخ [است]. عامل این وضعیّتی که آمریکایی‌ها دچارش شدند، عامل بلندمدّت است؛ اینها در طول تاریخ وضعیّتی را به وجود آوردند که نتیجه‌اش همین است و به این آسانی‌ها علاج‌شدنی نیست. این سنّت الهی است، اینها محکومند به اینکه ساقط بشوند، محکومند به اینکه افول کنند، زایل بشوند از صحنه‌ قدرت جهانی.
قسمت‌های مختلف از رادیو اندیشه و ویژه برنامه افول آمریکا در فضای مجازی فرهنگسرای اندیشه به آدرس farhngsara.andisheمنتشر شده و به زودی قسمت های جدید این ویژه نامه در  اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


نظر شما