جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۸
کد خبر: ۱۱۳۸۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
آغاز فروش بلیت فیلم‌های فجر از امروز

چگونه فیلم‌های فجر امسال را تماشا کنیم؟

بلیت‌فروشی سینماهای مردمی سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر از ساعت۱۴ امروز آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، طبق اعلام مدیر روابط ‌عمومی این دوره از سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، با توجه به شرایط این روزها و همه‌گیری بیماری کرونا، هیچ بلیتی در گیشه فروخته نخواهد شد و به روال اکران عادی، خرید بلیت آثار به صورت اینترنتی خواهد بود. بلیت هر فیلم به صورت جداگانه و تکی به فروش خواهد رسید و دیگر به‌صورت سری فروخته نمی‌شود و برخلاف سال‌های پیشین، دیگر پیش‌خرید در کار نیست.

بلیت‌فروشی سینماهای مردمی سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر از ساعت۱۴ امروز آغاز می‌شود.
به دلیل رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، حداکثر ۳۰درصد به ظرفیت میزبانی سالن‌های سینماهای مردمی از این دوره جشنواره اختصاص داده شده است و جزئیات و مشخصات جدول نمایش فیلم‌ها از طریق سایت جشنواره و سامانه‌های فروش اطلاع‌رسانی می‌شود.

در این دوره بلیت‌فروشی از طریق سه سامانه ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت به سه نشانی اینترنتیwww.irantic.com و www.cinematicket.org  و www.gisheh.ir  انجام خواهد شد.
قیمت بلیت برخی سینماها،۲۰هزار تومان و بقیه نیز ۳۰هزار تومان تعیین شده است.

در این دوره، فروش سری بلیت‌ها وجود ندارد و هر نفر با یک شماره همراه، امکان تهیه چهار بلیت برای هر فیلم را دارد.
بلیت‌فروشی اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد و علاقه‌مندان تا لحظه نمایش فیلم می‌توانند بلیت‌های موردنظر خود را بخرند.

همچنین بر اساس شیوه‌نامه بلیت‌فروشی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، پس از خرید بلیت از طریق سامانه‌های تعیین شده، کدی برای خریداران ارسال می‌شود و افراد با ارائه آن به سینما، می‌توانند بلیت خود را تهیه کنند.

سی‌و نهمین جشنواره فیلم فجر مانند سال‌های گذشته افتتاحیه ندارد و با دو نکوداشت در مراسم اختتامیه به انجام خواهد رسید

خبرهای مرتبط
نظر شما