جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۷۱۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

نمایشگاه نقاشی «به بلندای آسمان» در فضای مجازی

نمایشگاه نقاشی «به بلندای آسمان» با معرفی و نمایش آثار حسین محجوبی معمار و نقاش معاصر در فضای مجازی نگارخانه کلک خیال منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه نقاشی «به بلندای آسمان» با معرفی و نمایش آثار حسین محجوبی معمار و نقاش معاصر در فضای مجازی نگارخانه کلک خیال فرهنگ‌سرای اخلاق منتشر شد. در این نمایشگاه ۲۰ اثر نقاشی محجوبی به نمایش در آمده است. 

آثار حسین محجوبی در ایران و جهان شناخته شده است. از جمله کارهای ماندگار او در زمینه رشته معماری، طراحی و ساخت پارک ساعی تهران در سال ۱۳۴۲ و نظارت بر اجرای ساخت پارک‌های ملت، نیاوران، لاله، جمشیدیه، شفق، خزانه و همچنین اولین پارک‌های کویری ایران در سال‌های بعد است. وی با بیش از ۹۰ نمایشگاه اختصاصی و شرکت در صدها نمایشگاه گروهی در ایران و سایر کشورها از پرکارترین هنرمندان برجسته و صاحب سبک است. 

علاقه‌مندان می‌توانند این نمایشگاه را در ادامه مشاهده کنند و برای بهره بردن از سایر برنامه‌های مجازی نگارخانه کلک خیال به صفحه اینستاگرام این مرکز به نشانی kelkkhial.gallery مراجعه کنند.  

نگارخانه کلک خیال در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، طبقه دوم فرهنگ‌سرای اخلاق واقع است.

نظر شما