آغاز بازدید نمایشگاههای موزه هنرهای معاصر تهران از ۳ مهرماه
فعالیت نمایشگاههای موزه هنرهای معاصر تهران با توجه به خروج تهران از وضعیت قرمز کرونا، از روز شنبه سوم مهرماه ادامه پیدا می کند و نمایشگاه «اندی وارهول» و «نهان برعیان» نیز تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، بازدید از نمایشگاه های نهان بر عیان (مهندسی تصویر در نگارگری ایران) و پرسونا (مجموعه آثار اندی وارهول) موزه هنرهای معاصر تهران پس از مدتی تعطیلی به دلیل وضعیت قرمز کرونا، از سوم مهرماه میزبان علاقه مندان است.
ساعت بازدید از نمایشگاه های موزه هنرهای معاصر تهران در شرایط فعلی در سه سانس ۱۰ تا ۱۲، ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و ۱۵ تا ۱۷ است و در هر سانس فقط ۱۰۰ نفر می توانند از نمایشگاه های موزه دیدن کنند.
نمایشگاه «نهان بر عیان» به روایت شهریار حاتمی پژوهشی تخصصی درباره لایههای هنر نگارگری ایرانی (به شیوهای علمی و نه با تکیه بر محتوا و خیالپردازی) را با بیانی روان و دسته بندی شده به مخاطب ارائه میدهد و به تجزیه مراحل خلق آثار نگارگری از ابتدای ترسیم کادرها و فرمها با تکیه بر علم هندسه، ابزار ترسیم وتحلیل رنگ و فرم آن میپردازد که پیش از این شاهد آن نبودیم.
بر اساس این گزارش به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، نمایشگاه «پرسونا»، مجموعهی آثار اندی وارهول، در موزه هنرهای معاصر تهران فرصتی است تا با نگاهی متفاوت به آثارش، لایهبهلایه، حجاب سالیان از چهرهی او زدوده شود. چهرهی هنرمندی پیشرو که بهغایت تجسم بازتاب اندیشههای ژوزف بویز دربارهی مجسمههای اجتماعی بود. تفکری که در آن، زندگی هنرمند اثر هنری اوست و تجربهی زیستهی هنرمند مرز بین اثر هنری و زندگی را از میان میبرد. تلاش وارهول برای بازساخت هربارهی پرسونای خود، زندگی و یگانه اثر او شد که به تناوب در آثارش نمود پیدا کردند. آثار وارهول بازتولید متکثر پرسونای وارهولاند.
با توجه به تعطیلی موزه هنرهای معاصر تهران از ۱۲ تیرماه به دلیل وضعیت قرمز کرونا، نمایشگاه «نهان بر عیان» تا ۲۹ آذرماه و نمایشگاه «پرسونا» (مجموعه آثار اندی وارهول) تا دوم آبان ماه تمدید شد.
ساعت بازدید از نمایشگاه های موزه هنرهای معاصر تهران در شرایط فعلی در سه سانس ۱۰ تا ۱۲، ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و ۱۵ تا ۱۷ است و در هر سانس فقط ۱۰۰ نفر می توانند از نمایشگاه های موزه دیدن کنند.
نمایشگاه «نهان بر عیان» به روایت شهریار حاتمی پژوهشی تخصصی درباره لایههای هنر نگارگری ایرانی (به شیوهای علمی و نه با تکیه بر محتوا و خیالپردازی) را با بیانی روان و دسته بندی شده به مخاطب ارائه میدهد و به تجزیه مراحل خلق آثار نگارگری از ابتدای ترسیم کادرها و فرمها با تکیه بر علم هندسه، ابزار ترسیم وتحلیل رنگ و فرم آن میپردازد که پیش از این شاهد آن نبودیم.
بر اساس این گزارش به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، نمایشگاه «پرسونا»، مجموعهی آثار اندی وارهول، در موزه هنرهای معاصر تهران فرصتی است تا با نگاهی متفاوت به آثارش، لایهبهلایه، حجاب سالیان از چهرهی او زدوده شود. چهرهی هنرمندی پیشرو که بهغایت تجسم بازتاب اندیشههای ژوزف بویز دربارهی مجسمههای اجتماعی بود. تفکری که در آن، زندگی هنرمند اثر هنری اوست و تجربهی زیستهی هنرمند مرز بین اثر هنری و زندگی را از میان میبرد. تلاش وارهول برای بازساخت هربارهی پرسونای خود، زندگی و یگانه اثر او شد که به تناوب در آثارش نمود پیدا کردند. آثار وارهول بازتولید متکثر پرسونای وارهولاند.
با توجه به تعطیلی موزه هنرهای معاصر تهران از ۱۲ تیرماه به دلیل وضعیت قرمز کرونا، نمایشگاه «نهان بر عیان» تا ۲۹ آذرماه و نمایشگاه «پرسونا» (مجموعه آثار اندی وارهول) تا دوم آبان ماه تمدید شد.
گزارش خطا
پسندها:
۰
ارسال نظر
آخرین اخبار
بدنِ مادرانه یعنی عبور از خویشتن خویش
بازارچه «نگار آسمانی» در بوستان خیام برپا میشود
اردوی مادر و فرزندی به همت کتابخانه فرهنگسرای سرو
مدیر باغ کتاب: فروش کتاب رشد ۱۰۰ درصدی داشته است
شهاب حسینی تهیهکننده «پتک» شد؛ «نهنگ عنبر ۳» ساخته میشود
«قصه شکوه» با محوریت نگاه رهبر انقلاب به جایگاه زن مسلمان منتشر شد
«مادر» به شبکه نمایش میآید
نمایشگاه گروهی نقاشی کودک و نوجوان «شهر نقاشی » نگارخانه ابن سینا
افتتاح «سینماحقیقت» با رنگ ایران و روز مادر
نمایش و تحلیل فیلم «فرانکنشتاین» در فرهنگسرای ارسباران
رونمایی از فیلم «بی بی مریم» در باغ موزه قصر
نمایشگاه «فراتر از نگاه» در باغموزه قصر
هدیهای از جنس فرهنگ؛ پویش بزرگ «کتاب مامان۲» در تهران کلید خورد
نشست ماهانه «خانه ترانه» در فرهنگسرای ارسباران
تجلیل از مادر شهید سردار محمود باقری از شهدای جنگ ۱۲ روزه
«نگار آسمانی» به فرهنگسراهای پایتخت میآید