جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۱۹۰۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

مراسم اختتامیه برنامه «شهر حسینی» برگزار شد

مراسم اختتامیه برنامه «شهر حسینی» با تکریم کانون‌های فعال در ایام محرم و صفر، دوشنبه ۱۲ مهر در فرهنگ‌سرای خانواده برگزار شد.
مراسم اختتامیه برنامه «شهر حسینی» برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اختتامیه برنامه «شهر حسینی» روز دوشنبه ۱۲ مهر در فرهنگ‌سرای خانواده با حضور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری و دبیران کانون‌ها از سوی مرکز مشارکت‌ها برگزار شد.

حمیدرضا خونوئی مدیر مرکز مشارکت‌های سازمان فرهنگی هنری گفت: برای نخستین بار در سنوات حضور کانون‌های مردمی در سازمان فرهنگی هنری، برنامه‌های خلاقانه و موثر کانون‌ها در ایام محرم و صفر به صورت بسته برنامه مورد حمایت مالی سازمان فرهنگی هنری قرار گرفت. این کار با هدف افزایش توان اجرایی تشکل‌های مردم نهاد با عنوان کانون و نیز جریان سازی موثر برنامه‌ها با عنوان «شهر حسینی» برای مردم صورت گرفت.

وی افزود: یک ماه قبل از آغاز محرم فراخوان دریافت برنامه‌ها از طریق مناطق به ۴۲۶ کانون شهر تهران اعلام شد که قریب به ۱۸۲ عنوان برنامه با موضوع مناسبتی ایام محرم به دست ما رسید و ۲۷ برنامه موثر،خلاق با محتوای خوب با ۱۴۹ اجرا در مناطق ۲۲گانه شهر تهران در بسته برنامه شهر حسینی مورد حمایت سازمان فرهنگی هنری قرار گرفت.

در ادامه مراسم علیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری گفت: با توجه به ظرفیت‌های شناسایی شده در کانون‌های مردمی از ابتدا سال ۱۴۰۰ نگاه ویژه‌ای در حوزه جذب ایده برنامه‌ای و حمایت از اجرا برنامه‌های کانونی در سازمان شکل گرفت که اولین تبلور این نگاه در برنامه شهر حسینی در محرم امسال ایجاد شد.

وی در ادامه افزود: این نگاه بناست با قوت در سال جاری در راستای تقویت ظرفیت کانون‌ها پیگیری شود و از دبیران کانون‌های مردمی تقاضا داریم در این مسیر همت بیشتری داشته باشند.

همچنین در این برنامه از ۷ ایده برتر برنامه‌ای که در فراخوان‌های مردمی مرکز مشارکت‌ها در مناسبت‌های عید غدیر، محرم، اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس جذب شده بود تقدیر به عمل آمد.

خبرهای مرتبط
نظر شما