کد خبر: ۱۲۰۶۶۹

معرفی برترین محصولات مجازی سازمان فرهنگی هنری به مناسبت روز دانشجو

پادکست«تلنگر»، «دانشجوی انقلابی» و فتوکلیپ «جوینده دانش» به عنوان برترین محصولات سازمان فرهنگی هنری به مناسبت روز دانشجو معرفی شدند.

به گزارش پايگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مراکز زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو، محصولات ویژه‌ای برای انتشار در فضای مجازی تولید کردند. 

بیش از ۲۰ محصول به این مناسبت تولید شد که پس از ارزیابی و رتبه‌بندی در کارگاه تخصصی از سوی مدیریت محصولات، توسط مناطق ۲۲ گانه تهران در فضای مجازی منتشر شدند.

پادكست «تلنگر» با امتياز كيفی ۸۰۲  كاری از مديريت فرهنگی هنری منطقه ۷ به مدير توليدی حميد عسگری و هماهنگی معصومه آبرون رتبه اول را کسب کرد.


پادكست «دانشجوی انقلابی» با امتياز كيفی ۷۵۰  كاری از مديريت فرهنگی هنری منطقه ۴ به مدير توليدی علی سرپرست، ايده پردازی و هماهنگی سيد اسماعيل جعفرپور، تنظيم محمد حسين همتی و انتشار حسين مهرنواز رتبه دوم را کسب کرد.



فوتوكليپ «جوينده دانش » با امتياز كيفی ۷۴۵ كاری از مديريت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ به مدير توليدی امير اسماعيلی، ايده پردازی و هماهنگی زهرا مظفری‌خواه، رتبه سوم را کسب کرد.



برای دیدن تمام محصولات تولید شده می‌توانید به آپارات سازمان فرهنگی هنری به نشانی https://www.aparat.com/farhangsara مراجعه کنید.
گزارش خطا
ارسال نظر