جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۸
کد خبر: ۱۲۲۷۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
همزمان با سالروز تاسیس انجمن اهدای عضو ایرانیان؛

برگزاری هشتمین نشست کانون ادبی نفس در فرهنگ‌سرای فردوس

هشتمین نشست کانون ادبی نفس مصادف با سالروز تاسیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، چهارشنبه 4 اسفندماه در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
برگزاری هشتمین نشست کانون ادبی نفس در فرهنگ‌سرای فردوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ هشتمین نشست کانون ادبی نفس مصادف با سالروز تاسیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، با حضور جمعی از شاعران، ترانه‌سرایان و سفیران ادبی، چهارشنبه 4 اسفندماه ساعت 18 در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.


گفتنی است کانون ادبی نفس که تحت حمایت انجمن اهدای عضو ایرانیان و در راستای اعتلای فرهنگ اهدای عضو در کشور فعالیت می‌کند، هشتمین نشست ادبی خود را پس از مدت‌ها و در سالروز تاسیس انجمن اهدای عضو ایرانیان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کند.


به گفته حمیدرضا امیرافضلی دبیر کانون ادبی نفس، یکی از برنامه‌های ویژه این نشست ادبی، سخنرانی با موضوع اهدای عضو خواهد بود و غرفه صدور آنی کارت اهدای عضو هم در محل برگزاری نشست دایر و علاقه‌مندان می‌توانند ضمن شرکت در نشست ادبی، کارت اهدای عضو خود را نیز به صورت فوری دریافت کنند.


علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی (مخابرات) مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرند.



نظر شما