جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۵
کد خبر: ۱۲۴۲۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

فراخوان ملی ایده‌های نو و خلاقانه دختران اعلام شد

فراخوان ملی دریافت ایده‌های نو و خلاقانه دختران از سوی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری منتشر شد.
فراخوان ملی ایده‌های نو و خلاقانه دختران اعلام شد
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، با انتشار فراخوانی از دختران ۱۲ تا ۱۸ سال سراسر کشور برای ارسال طرح‌ها و ایده‌های خود در محورهای آموزشی، علمی، صنایع فرهنگی، هنر، ادبیات، محیط زیست، رسانه، اوقات فراغت و فعالیت‌های جهادی به دبیرخانه جشنواره ملی ایده‌های نو و خلاقانه دختران(هویت دختر ایرانِ اسلامی) دعوت کرد.

متن کامل فراخوان به شرح زیر است:

یکی از وظایف اصلی زنان مسلمان به خصوص دختران جوان آن است که «هویت والای زن اسلامی» را آنچنان زنده کند که چشم دنیا را به خود جلب کند. «مقام معظم رهبری»

فراخوان طرح «نقش من در فردای سرزمینم» با اهداف گسترش گفتمان الگوی سوم برای نقش آفرینی دختران، الگو سازی و شخصیت سازی دختران پیشتاز(خلق شخصیت‌های الگو در صنایع فرهنگی)، حمایت از نشر و تولید محصولات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، شکوفایی استعدادها و خلاقیت دختران، بازآفرینی نقش اجتماعی دختران، شناخت جایگاه دختران در خانواده و افزایش مهارت ها و خود فعالسازی و خود ارزیابی و تکیه بر توانایی ها و افزایش اعتماد به نفس برگزار می‌شود.

محورهای ارائه طرح شامل آموزشی، علمی، صنایع فرهنگی، هنر،‌ ادبیات، محیط زیست، رسانه، اوقات فراغت و فعالیت‌های جهادی است و ویژه دختران(۱۲ تا ۱۸) سال است. برای ارسال هر طرح باید نام و نام خانوادگی، کدملی، نام شهر یا روستا، تلفن و عنوان طرح ذکر شود و طرح‌ها دارای خلاقیت و نوآوری باشند. هر ایده‌پرداز می‌تواند سه عنوان و ایده ارسال کند.

همچنین باید طرح‌ها به صورت مکتوب یا تصویری در دو بخش «معرفی خودم» و «معرفی ایده‌ام» از طریق درگاه ثبت نام جشنواره در پرتال معاونت امور زنان و خانواده به آدرس women.gov.ir و شبکه اجتماعی ایتا به شماره ۰۹۱۹۰۹۷۸۸۶۷ ارائه شود.

مهلت ارسال ایده‌ها تا سوم خردادماه سال جاری است و از ایده‌های منتخب جهت حمایت، اجرا و حضور در همایش ملی ایده‌های نو و خلاقانه دختران (هویت دختر ایرانِ اسلامی) دعوت خواهد شد.
نظر شما