جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۲۴۹۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

پیام تسلیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت درگذشت استاد کریمخانی

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت درگذشت استاد محمدعلی کریمخانی پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت درگذشت استاد محمدعلی کریمخانی پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
فقدان هنرمند برجسته، «استاد محمدعلی کریمخانی»، صاحب صوت و نوای الهی، نغمه‌خوان خاندان اهل بیت و پیونددهنده دل‌های مشتاقان حضرت ثامن‌الائمه امام رضا(ع) به آن حضرت، اندوهی بزرگ بر دل‌های مؤمنان و مشتاقان بر جای گذاشت. هنرمندی که با عنایت خاصه امام هشتم، الگویی برای بهره‌مندی پاک از نعمت خدادادی حنجره شد و با صوت بلندش، ندای ارادت به خاندان پاک عترت و طهارت را فریاد زد و ماندگار ساخت.
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، درگذشت «استاد محمدعلی کریمخانی» را به خانواده آن مرحوم و همچنین همه ارادتمندان اهل بیت(ع) تسلیت گفته و رحمت و غفران الهی را برای وی، آرزومند است.»

محمدعلی کریمخانی دوشنبه ۳۰ خردادماه در ۷۱ سالگی درگذشت. آلبوم موسیقی «ساقی سرمست» از همکاری‌های این هنرمند با سازمان فرهنگی هنری بود؛ سوگنامه‌ای بر شهیدان دشت نینوا با خوانندگی محمدعلی کریمخانی و آهنگسازی آریا عظیمی‌نژاد که در آبان ماه ۱۳۹۰ به تهیه‌کنندگی سازمان فرهنگی هنری تولید و منتشر شد. 

قطعه «ساقی سرمست» را از اینجا دریافت کنید. 
نظر شما