جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۴
کد خبر: ۱۲۵۹۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

نمایش و نقد فیلم «دشت خاموش» در سکانس 95 فردوس

فرهنگ‌سرای فردوس در سکانس 95، فیلم سینمایی «دشت خاموش» ساخته احمد بهرامی را نمایش و مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.
نمایش و نقد فیلم «دشت خاموش» در سکانس 95 فردوس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ فرهنگ‌سرای فردوس نود و پنجمین برنامه سکانس را با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «دشت خاموش»، روز چهارشنبه 12 مرداد‌ماه ساعت 17 برگزار می‌کند.


فیلم «دشت خاموش» به نویسندگی و کارگردانی احمد بهرامی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم علی باقری، فرخ نعمتی، مهدیه نساج، تورج الوند، مجید فرهنگ، ناصر علاقه مندان، نرگس امینی، محسن یگانه، راضیه ایرانی، شقایق آقازاده، مهتاب خوش منش، اهورا بهرامی، پارسا سبحانی، آرشا سبحانی و برسام بهرامی به هنرمندی پرداخته‌اند.


این فیلم با موضوعی درام به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش افق‌های هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز انتخاب و برنده جایزه بهترین فیلم این بخش شد؛ دشت خاموش به روابط انسانی پیچیده و شرایط دشوار کاری خانواده‌هایی می‌پردازد که در محیط کارگری زندگی می‌کنند.


افشین فکوری کارشناس سینما و تئاتر به عنوان کارشناس مجری این برنامه و احمد بهرامی نویسنده و کارگردان و تورج الوند و مجید فرهنگ از بازیگران این فیلم، مهمانان سکانس 95 هستند.


علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای رایگان این فیلم همراه با نقد و بررسی آن، به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44058900 تماس بگیرند.

نظر شما