پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۷۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

نخستین نشست"ایده شو"در فرهنگسرای رازی

بارش فکری خوش ذوق های نوجوان با هدف بهره گیری از ظرفیت های فکری و تولید ایده های جدید با رویکرد تبدیل فرهنگسرای رازی به
نخستین نشستبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه11 ، به همت فرهنگسرای رازی و با حضوراعضای باشگاه سوادرسانه ای، اعضای باشگاه امید، تحریریه نوجوانه جام جم، کتابخانه رازی، وتعدادی چند از نوجوانان نخبه در راستای نامین نیازهای نوجوان روز پنج شنبه 24آذرماه از ساعت 30/14الی18 در فرهنگسرای رازی برگزار می شود.
بهره گیری از ظرفیت های فکری و توانایی های نوجوانان، تقویت مسوولیت پذیری و مدیریت انجام کارها، مشارکت و همفکری در برنامه ریزی ها و تولید ایده های جدید در میان نوجوانان از جمله اهداف تشکیل این بارش فکری است.

خلاقیت به معنای تدوین یا تولید ایده‌ها، ره‌ یافته‌ها و یا محصولات تازه‌ای است که اعتبار علمی دارند واز پیچیده‌ترین و عالی‌ترین جلوه‌های اندیشه انسانی است که در رشد و تکامل فرد و تمدن بشری نقش مؤثری دارد بنابرین یک نوجوان با استفاده از قدرت تفکر و خلاقیت خود می تواند به حل مسائل و مشکلات بپردازد و به رشد و تعالی نایل گردد.
در این نشست از نوجوان خلاق مورد انتظار است تا نیاز های یک نوجوان درجهت تبدیل فرهنگسرای رازی به فرهنگسرای نوجوان را درقالب یک فرم از قبل تهیه شده به سوالات مطروح در فرم پاسخ دهد.
ازنوجوانان خلاق دعوت می شود جهت حضور در این محفل به نشانی: خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، فرهنگسرای رازی مراجعه وجهت کسب اطلاعات بیشتربا شماره: 55423062 تماس حاصل کنند.
نظر شما