جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۵
کد خبر: ۱۲۹۴۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

کسب مهارت های ارتباطی با نوجوانان در کتابخانه فرزانگان

ارتباط والدین با نوجوانان یکی از مهمترین موارد تربیتی است که والدین برعهده دارند. مهمترین مکان تربیت و آموزش و پرورش نوجوانان در محیط خانواده است. هر اندازه این محیط از سلامت اخلاقی و رفتاری مناسبی برخوردار باشد به همان اندازه انتظار ما برای تأمین یک زندگی سرشار از آرامش و بدون تنش برای نوجوانان بیشتر خواهد بود.
کسب مهارت های ارتباطی با نوجوانان در کتابخانه فرزانگان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ،  کتابخانه فرزانگان با هدف کسب مهارت های ارتباطی و تعامل والدین با فرزندانشان، اقدام به برگزاری نشست هایی با عنوان" مهارت های ارتباطی والدین با فرزندان نوجوان" می کند.
محور اصلی این نشست ها "فرزندپروری با کفایت" است که به بررسی تعامل تربیتی سالم بین والدین و نوجوان برای مدیریت صحیح واکنش های منجر به خشم و پرخاش  و نیز تعامل تربیتی برای تامین نیازهای عاطفی اساسی فرزندان نوجوان است.
این نشست های مهارتی طی سه نوبت روزهای یکشنبه به تاریخ18 و 25 دی ماه جاری و دوم بهمن ماه ساعت 11 در این مرکز برگزار می شود.
علاقه مندان برای بهره مندی از مطالب آموزشی این نشست ها می توانند به کتابخانه فرزانگان واقع در نارمک، انتهای خیابان گلستان، جنب بوستان تسلیحات، نبش کوچه شهید گلستانی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 77834545 و 77818842 تماس بگیرند.

نظر شما