پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۳۱۸۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

نمایش و نقد فیلم «خانه گوچی» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «خانه گوچی» در پانصد و هفتاد و سومین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «خانه گوچی» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «خانه گوچی» ساخته‌ ریدلی اسکات در ژانر درام، جنایی، هیجانی، روز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

فیلم بر پایه کتاب خانه گوچی داستانی شورانگیز از قتل، دیوانگی، فریبندگی و طمع نوشته سارا فوردن در سال ۲۰۰۱ ساخته شده ‌است. داستان پاتریزیا رجیانی و مائوریتزیو گوچی را دنبال می‌کند که اختلافاتشان منجر به مبارزه برای کنترل برند مد ایتالیایی گوچی می‌شود.

آدام درایور، لیدی گاگا، جرد لتو، جرمی آیرونز، سلما هایک و آل پاچینو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاقه‌مندان برای حضور در پانصد و هفتاد و سومین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت https://cinematicket.org/movie/detail/5923 مراجعه و صندلی خود را انتخاب کنند؛ امکان خرید حضوری (نقدی) نیز یک ساعت قبل از اکران فیلم وجود دارد.

نظر شما