جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۹
کد خبر: ۱۳۶۸۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

کتاب «مکنونات آوا » در فرهنگسرای خانواده معرفی می‌شود

کتاب «مکنونات آوا» در قالب بیست و ششمین نشست «گنجینه خانواده» با حضور شهریار شهبازی (مولف کتاب) روز دوشنبه ۱۱ دی ماه ساعت ۱۰ در فرهنگسرای خانواده معرفی می‌شود.

کتاب «مکنونات آوا » در فرهنگسرای خانواده معرفی می شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کتاب «مکنونات آوا» حاوی فرازها و مطالبی در مورد دانش نوین روان شناسی و مهندسی صدا است که با به کارگیری از صوت و نوا به عنوان ساده و در دسترس‌ترین ابزار به منظور رمزگشایی از شخصیت، هویت، ماهیت و محتوا در مورد آگاهی از منویات درونی هر آفرینشی کاربرد دارد .


صدا زمینه‌ساز و محرک آزاد سازی انرژی بالقوه و ثانویه درون سلولی در جهت توانمندسازی مضاعف نیروی فیزیک اندامی و انسجام انرژی به منظور ایجاد تمرکز و جسارت به انجام امور به غایت سخت و دشوار را فراهم می‌آورد همچنین آوا بسیاری از اسرار و رموز نهفته محبوس و نهادینه شده در عمق حافظه را مبتنی بر طیف های احساسی برگرفته از صفات برجسته ژنتیکی (سیرت، سرشت، طینت، فطرت و ذات)را آشکار می‌سازد.

کتاب «مکنونات آوا»، روانشناسی و مهندسی صدا در بیست فصل توسط نشر هورمزد در سال ۱۴۰۲ به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق مراجعه کنند.

نظر شما