جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۰
کد خبر: ۱۳۶۸۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «خانه ایمن» در خانه فرهنگ امام علی(ع)

خانه فرهنگ امام علی(ع) به مناسبت گرامی‌داشت روز ملی «ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی» کارگاه آموزشی خانه ایمن را برگزار می‌کند .

کارگاه آموزشی به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، علی‌اکبر اسماعیلی جوبنی رییس خانه فرهنگ امام علی (ع) گفت: پنجم دی‌ماه سالروز وقوع زلزله بم در گرامیداشت یاد و خاطره قربانیان این حادثه در تقویم کشورمان به عنوان روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی نام‌گذاری شده است و به همین مناسبت  کارگاه آموزشی آمادگی و ایمنی در برابر زلزله با عنوان «خانه ایمن» در خانه فرهنگ امام علی(ع) برای مادران و کودکان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی با حضور کارشناس عملیات امداد و نجات منطقه ۱۸، شرکت‌کنندگان با اصول ایمنی در برابر زلزله از جمله شناسایی نقاط امن، پناهگیری، تخلیه اضطراری، تهیه کیف‌های نجات و کمک‌های اولیه و کنترل استرس در زمان بروز حوادث طبیعی آشنا می‌شوند.

اسماعیلی در پایان گفت: این برنامه روز شنبه ۹ دی ماه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ در خانه فرهنگ امام علی(ع) به نشانی یافت آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب  مجموعه شهید مختار سلیمانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۷۸۵۰۴۰ تماس بگیرند.

نظر شما