جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۰
کد خبر: ۱۳۶۹۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

رونمایی از کتاب «نگارا؛ چهره‌گشایی دل بر آب و رنگ» در فرهنگسرای اندیشه

مراسم رونمایی از کتاب «نگارا؛ چهره‌گشایی دل بر آب و رنگ» که به آثار استاد «اکبر اکبری» اختصاص دارد، در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
رونمایی از کتاب آثار استاد اکبری، در فرهنگسرای اندیشه
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، این مراسم که روز جمعه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد، با افتتاح نمایشگاه آثار نقاشی این هنرمند نیز همراه است.

این کتاب که برخی از آثار آبرنگ این هنرمند سرشناس را به تصویر کشیده است، توسط «محیا اکبری» و «هانیه جعفری» گردآوری شده است و «انتشارات ارشدان» آن را به چاپ رسانده است.
در این کتاب با توجه به هر تصویر، متونی وزین و آهنگین نیز در رابطه با آن نوشته شده‌اند که کتاب را دلنشین‌تر و جذاب‌تر ساخته است.
اکبری، یکی از اساتید بین‌المللی آبرنگ و از اساتید صاحب‌نام در عرصه‌ی نقاشی با تکنیک‌های مختلف و در سبک‌های گوناگون است. آغاز کار حرفه‌ای وی، از سال ۱۳۷۷ کلید خورده است. بسیاری او را به واسطه‌ی خلق آثار برجسته‌ی آبرنگی، خصوصاً پرتره‌های آبرنگی منحصربه‌فرد می‌شناسند.
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه) مراجعه کنند.
نظر شما