جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۳۶۹۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
در منطقه ۵ برگزار می‌شود

گرامیداشت روز مادر با حضور نوجوانان دارای نیازهای ویژه

ویژه‌برنامه‌ی «به نام مادر» به همت باشگاه نوجوانان فردوس در مراکز مختلف منطقه پنج به افتخار سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) برگزار می‌شود.

عطر افشانی ویژه‌برنامه‌ی «به نام مادر» در منطقه پنج با نوجوانان دارای نیازهای ویژه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه‌برنامه‌ی «به نام مادر» به همت باشگاه نوجوانان فرهنگسرای فردوس و نوجوانان هنرمند دارای نیازهای ویژه، در دو بخش شادمانه و شگفتانه‌ای برای مادر، به افتخار سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) روز پنج‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ در مراکز مختلف منطقه برگزار می‌شود.

این ویژه‌برنامه‌ با عنوان «شگفتانه‌ای برای مادر»، مراسم جشن نوجوانان دارای نیازهای ویژه و اعضای باشگاه نوجوانان کتابخوان برای فرشتگان زمینی است که به افتخار ولادت دخت نبی اکرم، حضرت فاطمه(س) و پاسداشت مقام مادر از ساعت ۱۰:۳۰ روز پنج‌شنبه، ۱۴ دی در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

در این مراسم جشن، ضمن اجرای شگفتانه‌ی تقدیر از مادران توسط دو نفر از نمایندگان نوجوان عضو باشگاه و نوجوانان با نیاز ویژه؛ سخنرانی کوتاه دکتر طلعت کاویانپور پیرامون جایگاه و نقش مادر، اجرای موسیقی توسط هنرمندان نوجوان، مسابقه با حضور مادران، خواندن دل‌نوشته برای مادران، پخش کلیپ از جملات مهرانگیز نوجوانان کم‌توان برای مادران و اهدای هدیه به مادران و پذیرایی نیز برخی از قسمت‌های این جشن خواهد بود.

علاقه‌مندان، به ویژه نوجوانان، برای حضور در این برنامه‌ها می‌توانند به فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما