جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۷
کد خبر: ۱۳۶۹۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
در فرهنگسرای اندیشه

نمایش «من قاسم سلیمانی هستم؛ سرباز ولایت» روی صحنه می‌رود

همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز شهادت سردار دل‌ها، در ویژه‌برنامه‌ی «دامان آرامش»، ۲ نمایشنامه و ۲ سرود دانش آموزی، در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای اندیشه، ۱۳ دی‌ماه از ساعت ۱۴ اجرا می‌شود.
اجرای  نمایش «من قاسم سلیمانی هستم؛ سرباز ولایت» در فرهنگسرای اندیشهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، یکی از این نمایشنامه‌ها، نمایش «من قاسم سلیمانی هستم؛ سرباز ولایت»  است که  به موضوعاتی همچون  توصیف رهبری از شهید سلیمانی، چرا مردم قاسم سلیمانی را دوست داشتند، مروری بر زندگانی شهید، یک خون و این همه برکت، شجاعت و بی‌ادعایی سردار، مقاومت حکیمانه، قسمتی از جنایات هولناک داعش و نشانه‌های تولد خاورمیانه جدید، می‌پردازد. 
در بخشی از این نمایش آمده: «رسم است وقتی بزرگی یا مسئول مملکتی، رخت سفر را می‎‌پوشد و می‌رود، به یادش دسته گلی را بر میز و صندلی او می‌نهند. عجبا هر چه می‌گردیم دفتر کار سردار سلیمانی را نمی‌یابیم. میز و صندلی او را نمی‌یابیم. خدایا دسته‌گل‌های‌مان را کجا ببریم؟ شهید سلیمانی از معدود فرماندهان عالی‌رتبه‌ی سپاه بود که در این دو دهه، جایگاه عالی خود را در قلب عموم مردم ایران حفظ کرد و از آلودگی‌های سیاسی، اقتصادی و ... در امان ماند، از این رو شهادتش جانسوز است.» 
در بخش دیگر این برنامه، دو سرود دانش‌آموزی با محوریت روز مادر و سردار دل‌ها نیز اجرا می‌شود و یک ویژه‌برنامه دوبله همزمان نیز در بخش دیگری اجرا خواهد شد.  حضور برای علاقه مندان در این ویژه‌برنامه، آزاد و رایگان است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگسرای اندیشه به نشانی خيابان شريعتی،نرسيده به پل سيدخندان، بوستان انديشه مراجعه کنند.
نظر شما