پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۲
کد خبر: ۱۳۶۹۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

خوانش کتاب «سکوی پرواز» در کتابخانه امام جعفر صادق(ع)

دورهمی نوجوانان كتابخوان دارالمومنین طهران با عنوان «قهرمانت تو كدوم كتابه؟! در قالب نشست کتاب‌خوانی، همزمان با ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه سالجاری در کتابخانه امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دورهمی نوجوانان كتابخوان دارالمومنین طهران با عنوان «قهرمانت تو كدوم كتابه؟!» همزمان با ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با هدف مرور داستان‌های قهرمانان ايرانی توسط نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه ساعت ۱۶:۳۰ در کتابخانه امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.  
در این نشست که با همکاری کانون قلم صادق و با حضور امیرحسین کاروین کارشناس ادبی برگزار می‌شود اعضای باشگاه در خصوص قهرمانان ایرانی که می‌شناسند و کتاب‌هایی که در این رابطه مطالعه کرده‌اند به بحث و گفتگو می‌پردازند.
در این نشست گیتی حسنلو نویسنده کتاب‌های «آشیان اشک»، «یکبار برای همیشه»، «پسر مش ابراهیم» به خوانش بخش‌هایی از کتاب «سکوی پرواز» گوشه‌ای از زندگی شهید عباس بابایی می‌پردازد.
علاقه‌مندان برای حضور در این دورهمی می‌توانند به کتابخانه امام جعفر صادق(ع) در خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم، بلوار گلها مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۶۳۰۹۹۷۸ تماس بگیرند.

نظر شما