جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۸
کد خبر: ۱۳۶۹۶۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
دوره آموزشی «بلز» و «فلوت ریکوردر»

برگزاری آموزش موسیقی کودک در پردیس تئاتر تهران

پردیس تئاتر تهران با هدف ارتقای فعالیت هنری کودکان و انتقال مفاهمیم هنر در قالب آموزش، کلاس موسیقی کودک و نوجوان را در این مجموعه برگزار می‌کند.
برگزاری آموزش موسیقی کودک در پردیس تئاتر تهرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اهمیت یادگیری در سنین پایین باعث شده تا در زمینه هنر، شاخه‌هایی نظیر «موسیقی کودک» و «تئاتر کودک» ارتقا یابد. کودکان دنیای متفاوتی دارند، تمامی ویژگی‌های کودکان را باید در نظر گرفت تا بتوان استعداد آن‌ها را در زمینه هنری شکوفا کرد. 
پردیس تئاتر تهران ضمن برگزاری کلاس بازیگری تئاتر کودک و نوجوان در حال حاضر «آموزش موسیقی کودک»  را نیز در دستور کار خود قرار داده است. 

در این که چگونه می‌ توان به استعداد و علاقه کودک خود در زمینه های موسیقی آگاه شد مطالب  زیادی نوشته شده است، اما در مجموع باید گفت:  مناسب‌ترین ساز برای کودکان، به علایق، توانایی‌ها و شخصیت فردی آن‌ها بستگی دارد. سنتور، تنبک، پیانو، گیتار، ویولن  یا هر ساز دیگری را انتخاب کنند، مهم‌ترین چیز این است که از نواختن و ساختن موسیقی لذت ببرند.

 والدین می‌توانند فرزندان خود را تشویق کنند تا سازهای مختلف را کشف کنند و بهترین ساز را پیدا کنند، در حالی که عواملی مانند سن، توانایی بدنی و علایق موسیقی را نیز باید در نظر بگیرند. 

پردیس تئاتر تهران در این زمینه کلاس «بلز» و «فلوت ریکوردر» را برای کودکان رده سنی ۴ سال تا ۸ سال برگزار می‌کند. 

آنچه در این دوره آموزش داده می‌شود در جهت ارتقای توانایی‌های متعددی در کودکان تنظیم شده که از آن جمله می‌توان به رشد توانایی‌های موسیقایی، مهارت‌های کلامی، مهارت‌های اجتماعی اشاره کرد.

این کلاس روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۳:۳۰ برگزار خواهد شد و خانواده‌های علاقه‌مند به ثبت‌نام در این کلاس‌ها می‌توانند با شماره ۹۶۶۵۷۶۰۷ و ۰۹۰۲۱۵۵۳۰۲۴ واحد آموزش تماس بگیرند.
نظر شما