جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۱
کد خبر: ۱۳۶۹۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

نمایش و نقد فیلم «اتاق معلمان» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «اتاق معلمان» یکشنبه ۱۷ دی‌ماه در ششصد و سومین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «اتاق معلمان» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «اتاق معلمان» ساخته ایلکر چاتاک یکشنبه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۸ در ششصد و سومین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور کورش جاهد منتقد سینما نقد و بررسی می‌شود.

فیلم سینمایی «اتاق معلمان» محصول ۲۰۲۳ آلمان، فیلمی در گونه درام است که برنده جایزه پانورامای برلین، بهترین فیلم سال ۲۰۲۳ سینمای آلمان و نماینده این کشور در اسکار ۲۰۲۴ است.

این فیلم داستان کارلا نواک را به تصویر می‌کشد، یک معلم باتجربه که باور دارد دانش‌آموزانش می‌توانند به موفقیت دست یابند. اما وقتی یکی از دانش‌آموزان او به سرقت متهم می‌شود، کارلا با شگفتی مواجه می‌شود و تصمیم می‌گیرد از او حمایت کند، اما…

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و سومین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.
نظر شما