پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۴
کد خبر: ۱۳۷۰۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

«دستهای خلاق»، نمایشگاه گروهی نقاشی در فرهنگسرای فردوس

نمایشگاه گروهی نقاشی «دستهای خلاق» به سرپرستی سمانه طاهرخانی، در نگارخانه پردیسان فردوس برگزار می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «دستهای خلاق» به سرپرستی سمانه طاهرخانی، از ۱۶ تا ۲۶ دی ۱۴۰۲، در نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس میزبان بازدیدکنندگان است.

در نمایشگاه «دستهای خلاق» که با هدف پرورش خلاقیت و ارتقای تمرکز و اعتماد به نفس در کودکان برگزار می‌شود، آثار ۱۲ هنرجوی نوجوان نقاشی به سرپرستی سمانه طاهرخانی به نمایش درآمده است.

هنرجویان نوجوان نمایشگاه «دستهای خلاق»، آثار خود را با تکنیک‌های متنوعی از جمله: چاپ، بافت، کولاژ، تصویرسازی و... با انواع متریال‌ها مانند پاستل روغنی، آبرنگ، اکرلیک، گواش و مداد رنگی به شیوه‌ی خلاقانه آفریده‌اند.

سمانه طاهرخانی، با بیش از ۱۵ سال سابقه‌ی آموزش و تدریس نقاشی کودک و خلاقیت، به عنوان مربی هنرجویان نوجوان و سرپرست نمایشگاه «دستهای خلاق»، هدف از برگزاری نمایشگاه را احترام به استعدادهای پنهان کودکان و حفظ خلاقیت در آنان، همچنین آشنایی کودکان با مفاهیم بصری و ایجاد شور و انگیزه در میان آنها می‌داند.

نمایشگاه گروهی نقاشی «دستهای خلاق»، از ۱۶ تا ۲۶ دی ۱۴۰۲، به جز روز جمعه، از ساعت ۱۰ تا ۱۶، در نگارخانه پردیسان، میزبان هنرمندان و دوستداران هنر است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه پردیسان، در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۰۰۳۰۳ تماس بگیرید.

نظر شما