پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۰
کد خبر: ۱۳۷۰۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

کارگاه «خودشناسی و ارتباط موثر» در فرهنگسرای سرو

فرهنگسرای سرو کارگاه «خودشناسی و ارتباط موثر» را در خانه موزه دکتر علی شریعتی برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نخستین کارگاه «خودشناسی و ارتباط موثر» با کارشناسی نزهت اکبری فر،  دوشنبه هر هفته، ساعت ۱۷:۳۰ در خانه موزه دکتر شریعتی برگزار می‌شود.
در این کارگاه بر اساس اولویت‌های موجود در گروه‌های سنی متفاوت به بررسی و تحلیل شخصیت هر کارآموز پرداخته می‌شود.  هدف از تشکیل این کارگاه، تفهیم مفاهیمی چون معنا در پیام، تاثیرگذاری پیام بر شخصیت‌های متفاوت، انواع شخصیت‌ها در برقراری ارتباط، ایجاد انگیزه در مخاطبان برای برقراری ارتباط تاثیرگذار در خانواده، جامعه و... است.
نزهت اکبری فر دارای دو مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های روابط عمومی و تحقیق در ارتباطات است. وی همکاری در پژوهش‌های گوناگون وزارت فرهنگ و ارشاد، تدریس بیش از ۱۲ سال فن بیان، سخنوری و نیز دروس رشته‌های روابط عمومی، مدیریت امور فرهنگی و روزنامه‌نگاری در دانشگاه‌های گوناگون، ارائه پایان نامه برتر با عنوان «بررسی مدیریت رسانه‌ای در ایران» فعالیت داشته است.
علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند به خانه موزه دکتر علی شریعتی خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی غربی، کوچه نادر، شماره ۹ مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۴۵۱۵۱ تماس بگیرند.

نظر شما