جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۳
کد خبر: ۱۳۷۰۶۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

نهمین نشست «بچه‌های رستا» در منطقه پنج برگزار می‌شود

در نهمین نشست گفتگومحور «بچه‌های رستا»، دختران و پسران نوجوان منطقه پنج، موضوع «من نمایشی تا من حقیقی» را با حضور کارشناس برنامه بررسی می‌کنند.

نهمین نشست بچه‌های رستا در منطقه پنج، با موضوع «از من نمایشی تا من حقیقی»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نهمین نشست گفتگومحور نوجوانان از سری برنامه‌های «بچه‌های رستا»، با موضوع «از من نمایشی تا من حقیقی»، روز چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۴۰۲ از ساعت ۱۲ در دبیرستان آینده برتر برگزار خواهد شد.

نشست «بچه‌های رستا»، در نهمین گردهمایی گفتگومحور خود، پیرامون موضوع «از من نمایشی تا من حقیقی» گفتگو خواهند کرد و با نگاه به فرداها، دغدغه‌های آینده‌نگرانه خود را در خصوص اینکه «ما می‌توانیم»، با همسالان خود مطرح خواهند کرد.

در این نشست، لیلا فیضی، روان‌شناس و فعال فرهنگی و تربیتی در حوزه‌ی نوجوانان، به هدایت گفتگوی «بچه‌های رستا» در موضوع نشست خواهند پرداخت.

نهمین نشست «بچه‌های رستا» در منطقه‌ی ۵ به میزبانی دبیرستان آینده برتر و همراه با دانش‌آموزان دوره‌ی اول متوسطه برگزار خواهد شد. 

نوجوانان علاقه‌مند برای هماهنگی و شرکت در این برنامه می‌توانند فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه با تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرید.

نظر شما