جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۰
کد خبر: ۱۳۷۱۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

کتاب «هم‌نواز» در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «هم‌نواز» تالیف حمید قنبری شنبه ۲۳ دی ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
کتاب «هم‌نواز» در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین رونمایی از کتاب «هم‌نواز» تالیف حمید قنبری شنبه ۲۳ دی‌ماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

رضا مهدوی و کورش متین به عنوان کارشناسان این برنامه به سخنرانی درباره کتاب می‌پردازند و سه‌نوازی سنتور و تنبک، دونوازی سنتور و تنبک و اجرای گروه کوبه‌ای «کلون زمان» اجراهای موسیقی این مراسم خواهد بود.

کتاب «هم‌نواز» که توسط انتشارات نای و نی منتشر شده، شامل ۳۰ قطعه هم‌نوازی سنتور و تنبک بر اساس کتاب‌های آموزشی استاد پشنگ کامکار است. بخش دوم این کتاب شامل ۱۰ قطعه دونوازی تنبک است که برای ارائه الگوهای هم‌نوازی برای هنرجویان از مبتدی تا پیشرفته تهیه و تنظیم شده است.

حمید قنبری مولف این کتاب متولد ۱۳۵۳ در تهران، نوازنده، محقق، مولف، آهنگساز و مدرس سازهای کوبه‌ای ایرانی است. وی آموختن ساز تنبک را از سال ۱۳۷۳ نزد استاد بهمن رجبی آغاز کرد و سپس موسیقی را به شکل آکادمیک در دانشگاه سوره فرا گرفت. قنبری تا کنون با گروه‌های آفتاب، مهر پویا، آفاق، آوا، باران، سور و مهتاب همکاری کرده است و در کنار هنرمندانی همچون محمدرضا شجریان و گروه شهناز، حسین علیزاده، علیرضا قربانی، سالار عقیلی، محمد معتمدی، وحید تاج، فرهاد فخرالدینی و حسین علیشاپور به نوازندگی پرداخته است.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.
نظر شما