جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۱۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

درخشش کانون ادبی «سمر» ارسباران در دوسالانه داستان کوتاه نارنج

دبیرکانون ادبی «سمر» فرهنگسرای ارسباران، با داستان «سیرخون» مقام دوم نهمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج را از آن خود کرد.

درخشش کانون ادبی «سمر» ارسباران در دوسالانه داستان کوتاه نارنجبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ علی جلایی دبیر کانون ادبی «سمر» در نهمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج که پاییز سال‌جاری با ۱۸۱۵ داستان کوتاه از ۳۱ استان و ۲۱ کشور خارجی در شهر جهرم برگزار شد، با داستان «سیرخون» مقام دوم این دوسالانه را کسب کرد.

داستان‌های«آمبولانس صورتی» نوشته اسماعیل سالاری از رشت «مورچه زرد، مورچه سرخ، مورچه سیاه» نوشته عباس سعیدی از اهواز، اول و سوم شدند.

سلسله نشست‌های داستانی کانون ادبی «سمر» به دبیری علی جلایی روزهای شنبه ساعت ۱۶:۳۰ با دعوت از علاقمندان به داستان‌نویسی و داستان‌خوانی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در هر نشست، داستان اعضا و همچنین داستان‌های مشاهیر جهان خوانده و در خصوص فرم و محتوای آن گفتگو و تبادل نظر می شود؛ همچنین معرفی داستان‌های روز دنیا و دلیل مقبولیت و دیده شدن آن‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

عموم دوستداران برای حضور در این برنامه ادبی می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند. 

نظر شما