جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۳۷۳۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

نمایش و نقد فیلم «تعطیلی رمی» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «تعطیلی رمی» در پنجاه و سومین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» اثر ویلیام وایلر در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

نمایش و نقد فیلم «تعطیلی رمی» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «تعطیلی رمی» به کارگردانی ویلیام وایلر محصول ۱۹۵۳، روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه ساعت ۱۸ در پنجاه و سومین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» با مشارکت کافه سینما در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

«تعطیلی رمی» فیلمی درام کمدی و رومانتیک بزرگ عصر کلاسیک است که در بیست و ششمین دوره جوایز اسکار، برنده ۳ جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر نقش اول زن برای آدری هپبورن و نامزد ۶ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد؛ شیرطلایی ونیز، بهترین بازیگر نقش اول زن بفتا و گلدن گلوب از دیگر جوایز فیلم «تعطیلی رمی» است و هنرمندانی همچون گریگوری پک، آدری هپبورن، ادی آلبرت، هارتلی پاور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم پس از نمایش، در بخش گفت‌وگوی ویژه با حضور کورش جاهد و امیر قادری از کارشناسان حوزه سینما نقد و بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در پنجاه و سومین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

با مراجعه به بخش فیلم‌های خارجی سینماتیکت (https://cinematicket.org/movie/detail/6369) می‌توانید با خرید بلیت این فیلم، صندلی خود را انتخاب کنید. امکان تهیه بلیت به صورت حضوری نیز نیم ساعت قبل از شروع اکران فیلم وجود دارد.

نظر شما