پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۹
کد خبر: ۱۳۷۵۳۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

نمایش و نقد فیلم «انجمن برف» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «انجمن برف» یکشنبه هشتم بهمن‌ماه در ششصد و پنجمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «انجمن برف» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «انجمن برف» ساخته جی.ای. بایونا یکشنبه هشتم بهمن‌ماه ساعت ۱۸ در ششصد و پنجمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور کورش جاهد منتقد سینما نقد و بررسی می‌شود.

فیلم سینمایی «انجمن برف» محصول ۲۰۲۳ کشورهای اسپانیا، آمریکا، اوروگوئه و شیلی و نماینده کشور اسپانیا در اسکار ۲۰۲۴ است و به عنوان یکی از نامزدهای بهترین فیلم خارجی زبان اسکار معرفی شده است. این فیلم بر اساس داستانی واقعی ساخته شده و از کتاب «انجمن برف» نوشته پابلو ویرچی اقتباس شده است. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پرواز یک تیم راگبی بر روی یخچالی در رشته‌کوه آند سقوط می‌کند. معدود مسافرانی که از سانحه جان سالم به در می‌برند، خود را در یکی از سخت‌ترین محیط‌های جهان برای زنده ماندن می‌بینند.

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و پنجمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.
نظر شما