پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۸
کد خبر: ۱۳۷۵۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

نمایش شاد و موزیکال «زرگیس» در فرهنگسرای ابن‌سینا

نمایش شاد و موزیکال «زرگیس» سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۶:۳۰ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن‌سینا به روی صحنه می‌رود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش شاد و موزیکال «زرگیس» به کارگردانی علیرضا دهقانی روزهای سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۶:۳۰ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن‌سینا به روی صحنه می رود.

در خلاصه نمایشنامه آمده است زنی خودخواه و مغرور زرگیس را به بهانه اینکه صاحب خانه و زندگی او بشود به کوهی جادویی میبرد و رها میکند، اما شاهزاده از راه میرسد و زرگیس را همراه خود به قصر میبرد تا ملکه سرزمینش بشود.

پیرزن حسود تصمیم می‌گیرد برای آزار آنها نقشه بکشد. مدتی می‌گذرد و شاهزاده و زرگیس صاحب یک پسر کاکل زری و یک دختر دندون مرواری می‌شوند، پیرزن بچه‌ها را میبرد و آنها را به مهربانو می‌سپارد تا او بچه‌ها را بزرگ کند. زرگیس را نیز در باغ چهل انار زندانی می‌کند. چند سال بعد بچه‌ها که بزرگ شده اند همراه اسب چهل کره به باغ چهل انار می‌روند تا انار چهل غنچه را بچینند و مادرشان زرگیس را آزاد کنند. شایان ذکر است این نمایش مناسب گروه سنی ۳ سال به بالا و به مدت 50دقیقه به نویسندگی ماندانا عبقری و با بازی ماندانا عبقری، نگین خفافی، مسعود مهرابی، محمدرضا لطفی، یاسمن رحیمی، فریبا خلیلی به روی صحنه می رود.

علاقمندان می توانند برای تماشای نمایش کودک به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس(غرب)، ایران زمین شمالی،جنب شهرکتاب ابن سینا مراجعه کنند و برای رزرو صندلی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های  09333472700 تماس بگیرند.


نظر شما