پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۳۷۶۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
در پایان داوری مرحله‌ی نخست دومین جشنواره «نوجوونیم»

پنج برگزیده منطقه‌ی پنج در محورهای پنج‌گانه‌ی جشنواره معرفی و تجلیل شدند

در مراسم اختتامیه دومین جشنواره‌ی نوجوونیم، پس از دو مرحله داوری، پنج نفر برگزیده‌ی محورهای پنج‌گانه‌ جشنواره در رقابت نهایی معرفی و تجلیل شدند.
پنج برگزیده منطقه‌ی پنج در محورهای پنج‌گانه‌ی جشنواره معرفی و تجلیل شدندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ پس از داوری آثار دریافتی در مرحله‌ی نخست دومین جشنواره‌ی نوجوونیم، برگزیدگان محورهای پنج‌گانه‌ی جشنواره در منطقه پنج تهران، برای حضور در رقابت نهایی در سطح مناطق تهران معرفی و تجلیل شدند.

دومین جشنواره انتخاب نوجوانان کنشگر تهران از ۲۳ آذرماه با اعلان فرخوان شرکت نوجوانان کنشگر در پنج محور فرهنگی، هنری، رسانه و فضای مجازی، ورزشی و علمی و فنّاوری آغاز شد و تا ۳۰ آذر مهلت دریافت آثار نوجوانان ادامه یافت.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره در منطقه پنج، پس از اعلان فراخوان جشنواره در سطح مدارس و مراکز و منطقه و همچنین صفحات و شبکه‌های فضای مجازی، ۸۲۳ نفر در تارنمای جشنواره ثبت‌نام کردند و از این حیث، رتبه دوم را در سطح مناطق تهران کسب کردند.

تمامی آثار دریافت‌شده از نوجوانان در سه مرحله داوری، توسط نمایندگانی از نوجوانان و همچنین کارشناسان و صاحب‌نظران محورهای پنج‌گانه‌ی جشنواره بازبینی و بررسی شدند و در نهایت در هر محور، پنج نفر به عنوان برگزیده نهایی منطقه انتخاب شدند که نفر اول ضمن دریافت هدیه‌ی ویژه و لوح سپاس، برای رقابت در مرجله‌ی نهایی به ستاد جشنواره معرفی شد و از چهار نفر بعدی طی مراسمی با حضور برگزیدگان مناطق پهنه غرب، با تقدیم لوح سپاس جشنواره، تقدیر شد.

نفرات برگزیده منطقه پنج در محورهای پنج‌گانه‌ی جشنواره عبارتند از: احمد موحّد، دانش‌آموز پایه هشتم در محور رسانه و فضای مجازی؛ شیوا ویسی، دانش‌آموز پایه‌ی هشتم در محور فعالیتهای فرهنگی؛ محمدکسری حسن‌پور، دانش‌آموز پایه‌ی هشتم در محور فعالیتهای علمی و فنّاوری؛ محمدمهدی باقری، دانش‌آموز پایه‌ی دوازدهم در محور فعالیتهای ورزشی و آوا کشاورز هدایتی، دانش‌آموز پایه‌ی هشتم در محور فعالیتهای هنری.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره‌ها و برنامه‌های شهری و منطقه‌ای، می‌توانند به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما