جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۰
کد خبر: ۱۳۷۷۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
دورهمی نوجوانان باشگاه کتابخوانی فردوس به مناسبت آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بازخوانی نقش نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی

به مناسبت آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دورهمی نوجوانان باشگاه کتابخوانی فردوس با موضوع «بازخوانی نقش نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی» در کتابخانه فردوس برگزار می‌شود.
«بازخوانی نقش نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ به مناسبت آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دورهمی نوجوانان باشگاه کتابخوانی فردوس با موضوع «بازخوانی نقش نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی» از ساعت ۱۲ روز پنج‌شنبه، ۱۲ بهمن ۱۴۰۲، در کتابخانه فردوس برگزار می‌شود.

در این دورهمی که با هدف انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل امروز در قالب گفتگومحور و با حضور نوجوانان باشگاه کتابخوانی فردوس برگزار می‌شود، ضمن معرفی شخصیت‌های مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی، در خصوص  نقش نوجوانان در جریان مبارزات منجر به پیروزی انقلاب در سال ۵۷ گفتگو می‌شود.

کارشناس همراه نوجوانان در دورهمی نوجوانان باشگاه کتابخوانی و هدایتگر گفتگوها، لیلا فیض‌اللهی رئیس کتابخانه فردوس خواهد بود.

نوجوانان علاقه‌مند برای حضور در این برنامه و عضویت در باشگاه کتابخوانی نوجوانان فردوس، می‌توانند به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهرراه شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ferdos.farhangsara در شبکه‌های اجتماعی مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما