پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۲
کد خبر: ۱۳۷۷۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
به همت هنرمندان مجتمع فرهنگی هنری نور

«فجر انقلاب اسلامی» در آینه‌ی هنر نقاشی و خوشنویسی

با آغاز چهل و پنجمین سالگرد دهه‌ی مبارک فجر، نمایشگاه گروهی نقاشی و خوشنویسی فجر، در نگارخانه آفرینش مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

«فجر انقلاب اسلامی» در آینه‌ی هنر نقاشی و خوشنویسیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه‌ی مبارک فجر، نمایشگاه گروهی نقاشی و خوشنویسی «فجر» شامل آثار نقاشی و خوشنویسی پنج نفر از بانوان هنرمند، از ۱۴ تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۱۷ در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

در نمایشگاه «فجر» که با هدف پاسداشت رشادت‌ها و نمایش رویدادهای منجر به پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، آثار نقاشی و خوشنویسی پنج بانوی هنرمند به نام‌های مریم میکائیلی‌نیا، نفیسه احمدی، فرزانه ناصری، مژگان مختاری‌فرد و نرگس امیری در معرض دید عموم قرار داده خواهد شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه آفرینش نور، در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۸ تماس بگیرند.

نظر شما